M. T. , životopis 1323102
Představa o práci
Chci pracovat jako
Kontrolor v potravinářské výrobě Kvalitář Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Progress Language institute
Angličtina
září 2008 – červen 2009Vyučení
Obchodní akademie E. Beneše Slaný
Ekonomické lyceum
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 5 měsíců
Ah*******.s.
Team Leader
červen 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců
Jako vedoucí prodejny mám na starosti vedení týmu, zaškolení nových zaměstnanců. Zodpovídám za celou prodejnu, doplněné zboží, plynulý chod, spokojenost zákazníka. Když je třeba zaskočím na pokladně, na pekárně, za úseku zeleniny. Také jsem zodpovědná za kontrolu cen a datumů spotřeby u zboží.
Pr*********dně
Prodejce
březen 2017 – květen 2019 2 roky a 3 měsíce
Vyřizovala jsem zástavní smlouvy, výkupy i komise. Mojí náplní práce byl i aktivní prodej, oceňování zboží, inventury, správa eshopu i Facebookové stránky.
In*****ady
Odborný prodejce
listopad 2013 – březen 2017 3 roky a 5 měsíců
V tomto malebném obchůdku jsem obsluhovala zákazníky, radila s výběrem dárků, fotografií atp. Graficky jsem upravila fotografie k tisku a uzavřela zakázku. Spravovala jsem eshop, zodpovídala jsem za dostupnost produktů na něm, tvořila bamnery dle aktuálního dění. Také jsem vyřizovala reklamace zákazníků a zaučovala nové zaměstnance.
Ha*********.s.
Prodejce nábytku na míru
listopad 2011 – říjen 2013 2 roky
Po získání dat od zákazníka jsem vytvořila v programu grafický návrh a vypočítala cenu. Následně uzavřela smlouvu a domluvila termín.
Doma
Pečovatelka
červen 2011 – říjen 2011 5 měsíců
Byla jsem na úřadu práce, starala jsem se o nemocnou babičku 24/7
Ah*******.s.
Pokladní
listopad 2010 – květen 2011 7 měsíců
bsluhovala jsem na pokladně, doplňovala zboží, počítala inventury.
JU*****tor
Administrativní pracovník
leden 2010 – listopad 2010 11 měsíců
Tvořila jsem exekuční příkazy, počítala úroky, lustrovala osoby, zasílala oznámení, jednala se zaměstnavateli ohledně srážek že mzdy.
Ah*******.s.
Pokladní
říjen 2009 – leden 2010 4 měsíce
Obsluhovala jsem na pokladně, doplňovala zboží, počítala inventury.
He*****.o.
Fakturant/ka
červenec 2009 – září 2009 3 měsíce
Zadávala jsem data do počítače, odesílala poštu a byla k ruce zkušenějším.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Vynikám v organizování a produktivním využití času. Ráda komunikuji se zákazníky k jejich nejvyšší spokojenosti.