Foto: Olga  Ž.
ID 1328203

Olga Ž. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa Vedrovice + 25 km ochota dojíždět Mapa Znojmo + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Jazyková škola Dimenze s.r.o.

Angličtina

září 2002 – červen 2003SŠ s maturitou

SZeŠ Horšovský Týn

Podniková ekonomika a management obchodu

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 10 měsíců

Pe*****obs

Team Leader

únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců

Hlavní úkoly: vyhledávání vhodných uchazečů, především pro dělnické, technické i administrativní pozice; headhunting Práce s databázemi uchazečů o zaměstnání, inzerce, selekce životopisů Denní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, testování uchazečů Udržování a rozvoj vztahu s klienty, komunikace požadavků na pracovní pozice Akviziční činnost, vyjednávání obchodních podmínek spolupráce Vedení HR konzultantů, hodnocení, docházka, rozdělování práce + zpětná kontrola, příprava podkladů pro mzdy

Th*********.o.

HR manager

únor 2012 – únor 2018 6 let a 1 měsíc

kompletní HR pro všechny pobočky (Praha, Hradec Králové, Ostrava, Brno) = nábory, vedení pohovorů, veškerá personální administrace a její aktualizace, školení zaměstnanců, talent mngmnt, propouštění, podílení se na vývoji směrnic (v souladu s ISO), plánování směn, BOZP a PO + přímé školení administrativy i skladu, organizování školení + meetingů + kick of meetingů, příprava materiálů pro mzdy, komunikace s finančním a mzdovým oddělením, týdenní a měsíční reportování mateřské společnosti, compliance management, facility and fleet manegement, zavádění SAP, plánování směn, - od ledna 2015 na mateřské dovolené, částečná výpomoc během mateřské dovolené

Ma*******.o.

Office manager, Head office assistant

leden 2007 – prosinec 2011 5 let

Hlavní úkoly: zajišťování logistiky managementu; koordinace ubytovávání celé sítě; pošta – messenger, datová schránka, distribuce došlé a odchozí pošty; vedení pokladny; agenda kancelářských potřeb; vedení diáře jednatele společnosti a senior managementu; zajišťování a organizace meetingů; vedení sekretariátu, vedení recepčních; udržování plynulého chodu kanceláří; výpomoc na HR a Marketingovém oddělení; úpravy intranetu, udržování contact listu; spravování vozového parku; agenda mobilních telefonů a vysokorychlostních karet, objednávky, evidence, distribuce, kontakt s operátorem; účasti na pracovních veletrzích za APPS; skenování a schvalování faktur, práce v heliosu

Da*******.o.

Sekretářka, organizační pracovnice

leden 2006 – prosinec 2006 1 rok

Hlavní úkoly: Sekretářka, organizační pracovnice, organizování seminářů a rekvalifikačních kurzů, uvádění seminářů, administrativní práce, plynulý chod a zajištění potřebných materiálů na rekvalifikační kurzy, (Certifikát – Pedagogické minimum pro letory vzdělávání dospělých)

Pr********* ČR

Administrativní pracovnice

červen 2004 – prosinec 2004 7 měsíců

Hlavní úkoly: Administrativní pracovnice, vyřizování pošty

An*****.o.

Asistentka jednatele společnosti

září 2003 – červen 2004 10 měsíců

Hlavní úkoly: Asistentka jednatele společnosti, administrativní práce, vedení recepce, telefonní ústředna, sekretářka technického a ekonomického ředitele

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

KaratPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

znalost práce na počítači (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point, Helios), psaní na stroji, řidičský průkaz skupiny B; praxe v práci s lidmi + vedení lidí (teamleader), výtvarné cítění, praxe v práci s kancelářskou technikou, zkušenosti s organizováním a pořádáním rekvalifikačních kurzů a seminářů, znalost práce v IS Helios, Karát, Acis, LinkedIn API + rekruiterská licence, Teamio, vyhledávání kandidátů, outplacement, recruitment

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45