Olga Ž. 41 let , životopis 1328203
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa Vedrovice + 25 km ochota dojíždět Mapa Znojmo + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Jazyková škola Dimenze s.r.o.
Angličtina
září 2002 – červen 2003SŠ s maturitou
SZeŠ Horšovský Týn
Podniková ekonomika a management obchodu
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 10 měsíců
Pe*****obs
Team Leader
únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců
Hlavní úkoly: vyhledávání vhodných uchazečů, především pro dělnické, technické i administrativní pozice; headhunting Práce s databázemi uchazečů o zaměstnání, inzerce, selekce životopisů Denní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, testování uchazečů Udržování a rozvoj vztahu s klienty, komunikace požadavků na pracovní pozice Akviziční činnost, vyjednávání obchodních podmínek spolupráce Vedení HR konzultantů, hodnocení, docházka, rozdělování práce + zpětná kontrola, příprava podkladů pro mzdy
Th*********.o.
HR manager
únor 2012 – únor 2018 6 let a 1 měsíc
kompletní HR pro všechny pobočky (Praha, Hradec Králové, Ostrava, Brno) = nábory, vedení pohovorů, veškerá personální administrace a její aktualizace, školení zaměstnanců, talent mngmnt, propouštění, podílení se na vývoji směrnic (v souladu s ISO), plánování směn, BOZP a PO + přímé školení administrativy i skladu, organizování školení + meetingů + kick of meetingů, příprava materiálů pro mzdy, komunikace s finančním a mzdovým oddělením, týdenní a měsíční reportování mateřské společnosti, compliance management, facility and fleet manegement, zavádění SAP, plánování směn, - od ledna 2015 na mateřské dovolené, částečná výpomoc během mateřské dovolené
Ma*******.o.
Office manager, Head office assistant
leden 2007 – prosinec 2011 5 let
Hlavní úkoly: zajišťování logistiky managementu; koordinace ubytovávání celé sítě; pošta – messenger, datová schránka, distribuce došlé a odchozí pošty; vedení pokladny; agenda kancelářských potřeb; vedení diáře jednatele společnosti a senior managementu; zajišťování a organizace meetingů; vedení sekretariátu, vedení recepčních; udržování plynulého chodu kanceláří; výpomoc na HR a Marketingovém oddělení; úpravy intranetu, udržování contact listu; spravování vozového parku; agenda mobilních telefonů a vysokorychlostních karet, objednávky, evidence, distribuce, kontakt s operátorem; účasti na pracovních veletrzích za APPS; skenování a schvalování faktur, práce v heliosu
Da*******.o.
Sekretářka, organizační pracovnice
leden 2006 – prosinec 2006 1 rok
Hlavní úkoly: Sekretářka, organizační pracovnice, organizování seminářů a rekvalifikačních kurzů, uvádění seminářů, administrativní práce, plynulý chod a zajištění potřebných materiálů na rekvalifikační kurzy, (Certifikát – Pedagogické minimum pro letory vzdělávání dospělých)
Pr********* ČR
Administrativní pracovnice
červen 2004 – prosinec 2004 7 měsíců
Hlavní úkoly: Administrativní pracovnice, vyřizování pošty
An*****.o.
Asistentka jednatele společnosti
září 2003 – červen 2004 10 měsíců
Hlavní úkoly: Asistentka jednatele společnosti, administrativní práce, vedení recepce, telefonní ústředna, sekretářka technického a ekonomického ředitele
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
KaratPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
znalost práce na počítači (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point, Helios), psaní na stroji, řidičský průkaz skupiny B; praxe v práci s lidmi + vedení lidí (teamleader), výtvarné cítění, praxe v práci s kancelářskou technikou, zkušenosti s organizováním a pořádáním rekvalifikačních kurzů a seminářů, znalost práce v IS Helios, Karát, Acis, LinkedIn API + rekruiterská licence, Teamio, vyhledávání kandidátů, outplacement, recruitment
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)