Není foto: L. H.
ID 1444815

L. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova universita

Finance (Economic Policy and Administration)

únor 2023 – leden 2025Vysokoškolské

Damašská univerzita (Sýrie)

Business Administration

září 2016 – leden 2021Bakalářské

Praxe 4 roky a 4 měsíce

Br*********ers

tazatel pro průzkum trhu (stáž)

říjen 2024 – leden 2025 4 měsíce

• Účastnila jsem se univerzitního projektu průzkumu trhu v rámci kreditovaného kurzu. • Prováděla jsem strukturované telefonické rozhovory za účelem získání názorů účastníků na produkty a služby. • Získala jsem praktické zkušenosti s komunikací, sběrem dat a interakcí s klienty. • Rozvíjela jsem praktické výzkumné dovednosti, včetně dodržování scénářů, správy zpětné vazby a přesného zadávání dat z průzkumů.

Go*****ie)

koordinátor provozu

leden 2020 – leden 2022 2 roky a 1 měsíc

· Zodpovědný/á za poskytování tříděných a organizovaných souborů, práci s tabulkami a reporty. · Účastnil/a jsem se workshopů a prezentací, abych sdílel/a znalosti mezi zaměstnavateli a zaměstnanci. · Komunikoval/a jsem se zákazníky telefonicky, e-mailem a osobně, abych zodpověděl/a jejich dotazy a poskytl/a jim informace. · Vedl/a jsem každodenní provoz s cílem zajistit bezproblémový a efektivní postup ve společnosti. · Spolupracoval/a jsem s vrcholovým managementem na budoucích plánech a vývoji strategií. . Vytvářel/a jsem a udržoval/a jsem podrobné záznamy o všech provozních činnostech.

Go*****ie)

Zástupce zákaznického servisu

únor 2018 – prosinec 2019 1 rok a 11 měsíců

•Identifikace potřeb zákazníků, objasňování informací, prozkoumávání každého problému a poskytování řešení. • Řešení stížností zákazníků. • Vyřizování dotazů zákazníků, a to jak telefonicky, tak e-mailem. • Komunikace a koordinace s kolegy a vedením dle potřeby. • Shromažďování zpětné vazby od zákazníků za účelem zlepšení procesu poskytování služeb.

Jazyky

češtinapokročilý začátečník

arabštinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Znalost nástrojů pro digitální spolupráci, včetně Miro, Zoom a Microsoft Teams.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45