Kristýna S. 24 let , životopis 792889
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Delegát cestovní kanceláře Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní Akademie Kolín
Obchodní akademie
září 2015 – červen 2019SŠ s maturitou
Základní škola Tyršova Nymburk
bez zaměření
2006 – 2015Základní
Praxe 9 let a 1 měsíc
Bo*******ing
Taxikář / osobní řidič
listopad 2023 – dosud 9 měsíců
Jako taxikářka vozím zákazníky z bodu A do bodu B. Tato práce obnáší maximálně vyhovět zákazníkovi. Vozím zákazníky z celého světa po České republice, ale i zahraničí. Primárně jezdím transfery z letiště do hotelu a když mám mezi transfery chvíli, tak zapnu Bolta.
Ko*********.cz
Kurýr
leden 2023 – říjen 2023 10 měsíců
Jako kurýrka jsem měla na starost firemní auto s kterým jsem rozvážela nákupy. Nákupy jsem vždy donesla k rukám zákazníka. Dále jsem pracovala s hotovostí. Vždy jsem se snažila vyhovět zákazníkovi.
Sp*******.o.
Účetní
květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců
Příprava podkladů pro inventury, účtování nákladů a výnosů, kontrola správnosti kompletně všech dokladů od klientů. Komunikace s klienty.
Če*******lna
Osobní bankéř
září 2021 – duben 2022 8 měsíců
Péče o klientské portfolio.
Ko*********nka
Bankovní poradce
červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce
Péče o klientské portfolio.
OM*******ice
Prodavač
červen 2020 – 2021 1 rok a 7 měsíců
Obsluha zákazníků. Práce v kuchyni.
Dr*********žků
Prodavač
únor 2020 – 2020 11 měsíců
Odpovědnost za kompletní spokojenost zákazníků.
ČSOB
Brigádnice - Práce za přepážkou
2020 – 2020 6 měsíců
Úspěšně jsem prošla začátečnickým kurzem.
Pr*******tví
Brigádnice - Finanční poradce
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Kompletní odpovědnost za spokojenost klientů.
Če*******ACO
Brigánice - prodavač
březen 2019 – srpen 2019 6 měsíců
Odpovědnost za kompletní spokojenost zákazníků.
Se*******.o.
Brigádnice - Administrativní pracovník
2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců
Odpovědnost za kompletní administrativu a vedení zaměstnanců.
DR*****lář
Praxe - Účetní
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Zde jsem vykonávala povinnou praxi. Náplň práce byla administrativa a veškeré základy účetnictví.
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Manažerský kurz
Manažerský kurz mi napomohl k rozvoj manažerských dovedností. Sdílení s ostatními a učení se navzájem, získání času a prostoru věnovat se sami sobě jako manažerovi.Dále získání nových vědomostí a dovedností s potenciálním týmem. Získání náhledu na svůj manažerský styl a jeho silné stránky i rizika. Dobrou orientaci v základních pojmech teorie řízení, jako jsou organizační struktura, firemní kultura, hodnoty, vize a porozumění jejich funkci při řízení organizace/služby. Rozvinutí dovedností v oblastech leadershipu, prezentace, kreativity, kritického myšlení, vedení a vývoje týmu, strategického myšlení a řízení změn.
Zobrazit certifikát o absolvování
2019