Foto: Bc. Lenka K.
ID 1156752

Bc. Lenka K. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hlavice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Hradec Králové (UHK), Fakulta informatiky a managementu

Obor management cestovního ruchu a anglický jazyk

říjen 2011 – červen 2015Bakalářské

VOŠE a Obchodní akademie Mladá Boleslav

Ekonomika a administrativa

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 11 měsíců

IK*****.o.

Systémové vedení projektu

prosinec 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Vedení projektu Stěhování zaměstnanců Škoda Auto, a.s. do nového sídla firmy Laurin &Klement Kampus v Mladé Boleslavi => Zajištění dat a jejich příprava pro migraci do Archibusu, komunikace, proškolení koordinátorů jednotlivých útvarů Škoda Auto (cca 50 osob). Práce se stěhovacím modulem platformy Archibus, koordinace stěhovací společnosti (nastěhování osob a nábytku), účast na pravidelném Project team s vedením společnosti ŠA a prezentace aktuálního statutu stěhování v anglickém jazyce. Projekt získal ocenění od International Facility Management Association jako Projekt roku 2024

Ob*****ice

Neuvolněná Místostarostka obce

říjen 2018 – dosud 6 let a 6 měsíců

Administrativní podpora Starosty obce, zástup Starosty, zápisy z OZ a dalších porad, péče o webové stránky obce a spolupráce na přípravě a realizaci veškerých obecních akcí. Participace v Inventarizační komisi a další.

Ad*****lav

Executive Management Assistant

říjen 2018 – listopad 2023 5 let a 2 měsíce

Adient Czech Republic s.r.o. (500 - 999 zaměstnanců) Mladá Boleslav. Má více než 20-letou historii. Ve dvou montážních linkách vyrábí sedadla v Just-In-Time (JIT) režimu. Vedení agendy asistentky managementu a zároveň asistentky OPS Directora JOE Group. Back office management (Ariba, Fiory, Concur, ID System, Správa vozového parku). Stínování pozice Sr Plant Supplies Coordinator.

SA*******.o.

Management assistant

leden 2016 – září 2018 2 roky a 9 měsíců

Poskytování podpory řediteli závodu a obecné administrativní podpory vedoucímu týmu a personálu. Zpracování nákupních objednávek v SAP. Zajišťování prohlídek závodu, rezervace a vyúčtování služebních cest. Účast na poradách a další.

Lu*****Dub

Referent obchodu

květen 2015 – prosinec 2015 8 měsíců

Příprava cenových kalkulací, komunikace se zákazníky. Aktivní podpora a spolupráce se strategickým nákupem a ostatními odd. závodu.

Pu***** UK

Asistentka

květen 2004 – srpen 2008 4 roky a 4 měsíce

Podpora administrativní agendy.

VG***** UK

Asistentka managera obchodu

květen 2004 – srpen 2008 4 roky a 4 měsíce

Jednání se zákazníky, vyřizování reklamací a zástup vedoucího obchodu.

Fa*****ode

AuPair

březen 2002 – duben 2004 2 roky a 2 měsíce

Hlídání dětí, osvojení si jazyka + podpora rodinného podnikání v cateringu

*******Dub

Referent životního prostředí

září 1999 – únor 2002 2 roky a 6 měsíců

Řízení odboru životního prostředí - výkon státní správy a samosprávy na úrovni ochrany krajinného rázu, zemědělského půdního fondu, ovzduší a nakládání s odpady.

Jazyky

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Programovací jazyky

PythonNováček

Další programy a počítačové znalosti

Archibus Building Facility System - Modul Move Console IKA DATA, Concur, Cytric - rezervační systémy.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Mnohaletá praxe v prostředí automotive, efektivní management času, loajalita, diskrétnost, nekonfliktní povaha, ochota pomoci a vnímavost k potřebám druhých. Podpora a spolupráce s personálním oddělením (plánování, organizování a realizace kulturních akcí) Podpora a spolupráce s oddělením nákupu. Členství v redakční radě a příprava a realizace tisku firemního oběžníku.

Kurzy

Univerzita Hradec Králové

Certifikát o absolvování manažerského a marketingového modulu - Specializace v managementu a marketingu

červen 2013

CAE - Cambridge advanced certificate

Zkouška z používání anglického jazyka, mluvený projev, psaný projev, poslech a čtení.

červen 2011

Amadeus - globální rezervační systém využívaný v cestovnim ruchu

Účast na intenzivním týdenním kurzu zakončeném zkouškou.

říjen 2008

The Royal Institute of Public Health

Bezpečnost potravin v cateringu - zkouška na úrovni obtížnosti 2 z bezpečnosti potravin v cateringu s vyznamenáním.

únor 2008

ESOL - Skills for life, Úveň obtížnosti 2 (nejvyšší možná)

2005

Zájmy

Věnuji se dění v obci, ve které žiji - v tuto chvílí již v druhém volebním období zastávám post neuvolněné místostarostky a jsem aktivním členem obecního zastupitelstva obce Hlavice. Mám ráda toulky přírodou, cestování, sporty (joga, indoor/outdoor cycling), knihy a dění na kulturní scéně.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45