
Bc. Lenka K. 45 let , životopis 1156752
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové (UHK), Fakulta informatiky a managementu
Obor management cestovního ruchu a anglický jazyk
říjen 2011 – červen 2015Bakalářské
VOŠE a Obchodní akademie Mladá Boleslav
Ekonomika a administrativa
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 11 měsíců
IK*****.o.
Systémové vedení projektu
prosinec 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Vedení projektu Stěhování zaměstnanců Škoda Auto, a.s. do nového sídla firmy Laurin &Klement Kampus v Mladé Boleslavi => Zajištění dat a jejich příprava pro migraci do Archibusu, komunikace, proškolení koordinátorů jednotlivých útvarů Škoda Auto (cca 50 osob). Práce se stěhovacím modulem platformy Archibus, koordinace stěhovací společnosti (nastěhování osob a nábytku), účast na pravidelném Project team s vedením společnosti ŠA a prezentace aktuálního statutu stěhování v anglickém jazyce. Projekt získal ocenění od International Facility Management Association jako Projekt roku 2024
Ob*****ice
Neuvolněná Místostarostka obce
říjen 2018 – dosud 6 let a 6 měsíců
Administrativní podpora Starosty obce, zástup Starosty, zápisy z OZ a dalších porad, péče o webové stránky obce a spolupráce na přípravě a realizaci veškerých obecních akcí. Participace v Inventarizační komisi a další.
Ad*****lav
Executive Management Assistant
říjen 2018 – listopad 2023 5 let a 2 měsíce
Adient Czech Republic s.r.o. (500 - 999 zaměstnanců) Mladá Boleslav. Má více než 20-letou historii. Ve dvou montážních linkách vyrábí sedadla v Just-In-Time (JIT) režimu. Vedení agendy asistentky managementu a zároveň asistentky OPS Directora JOE Group. Back office management (Ariba, Fiory, Concur, ID System, Správa vozového parku). Stínování pozice Sr Plant Supplies Coordinator.
SA*******.o.
Management assistant
leden 2016 – září 2018 2 roky a 9 měsíců
Poskytování podpory řediteli závodu a obecné administrativní podpory vedoucímu týmu a personálu. Zpracování nákupních objednávek v SAP. Zajišťování prohlídek závodu, rezervace a vyúčtování služebních cest. Účast na poradách a další.
Lu*****Dub
Referent obchodu
květen 2015 – prosinec 2015 8 měsíců
Příprava cenových kalkulací, komunikace se zákazníky. Aktivní podpora a spolupráce se strategickým nákupem a ostatními odd. závodu.
Pu***** UK
Asistentka
květen 2004 – srpen 2008 4 roky a 4 měsíce
Podpora administrativní agendy.
VG***** UK
Asistentka managera obchodu
květen 2004 – srpen 2008 4 roky a 4 měsíce
Jednání se zákazníky, vyřizování reklamací a zástup vedoucího obchodu.
Fa*****ode
AuPair
březen 2002 – duben 2004 2 roky a 2 měsíce
Hlídání dětí, osvojení si jazyka + podpora rodinného podnikání v cateringu
Mě*******Dub
Referent životního prostředí
září 1999 – únor 2002 2 roky a 6 měsíců
Řízení odboru životního prostředí - výkon státní správy a samosprávy na úrovni ochrany krajinného rázu, zemědělského půdního fondu, ovzduší a nakládání s odpady.
Jazyky
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Programovací jazyky
PythonNováček
Další programy a počítačové znalosti
Archibus Building Facility System - Modul Move Console IKA DATA, Concur, Cytric - rezervační systémy.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Mnohaletá praxe v prostředí automotive, efektivní management času, loajalita, diskrétnost, nekonfliktní povaha, ochota pomoci a vnímavost k potřebám druhých. Podpora a spolupráce s personálním oddělením (plánování, organizování a realizace kulturních akcí) Podpora a spolupráce s oddělením nákupu. Členství v redakční radě a příprava a realizace tisku firemního oběžníku.
Kurzy
Univerzita Hradec Králové
Certifikát o absolvování manažerského a marketingového modulu - Specializace v managementu a marketingu
červen 2013
CAE - Cambridge advanced certificate
Zkouška z používání anglického jazyka, mluvený projev, psaný projev, poslech a čtení.
červen 2011
Amadeus - globální rezervační systém využívaný v cestovnim ruchu
Účast na intenzivním týdenním kurzu zakončeném zkouškou.
říjen 2008
The Royal Institute of Public Health
Bezpečnost potravin v cateringu - zkouška na úrovni obtížnosti 2 z bezpečnosti potravin v cateringu s vyznamenáním.
únor 2008
ESOL - Skills for life, Úveň obtížnosti 2 (nejvyšší možná)
2005