Martin P. 35 let , životopis 1330824
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent v médiích, reklamě, PR Copywriter Office manager Online Marketing Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Specialista sociálních sítí Vedoucí / manažer teamu Webdesigner Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD, Znojmo, s.r.o.
Podnikání, obchod a služby
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 2 měsíce
FR*******.o.
Supervizor obchodního oddělení
únor 2023 – únor 2024 1 rok a 1 měsíc
- náslech a hodnocení hovorů, zpětná vazba, kontrola a reporting, - sledování cílů a obchodních aktivit, návrhy na zlepšení, - nastavení a spuštění chatovací aplikace, použití chatbotů a UI, - školení nových zaměstnanců, tvorba a aktualizace procesů, - práce s CRM systémem Raynet.
Če*********.p.
ICT helpdesk
leden 2023 – leden 2023 1 měsíc
- pasivní telefonní linka pro uživatele datových schránek, - technická podpora, tickety, zodpovídání dotazů, - práce s interními systémy.
Ce*****.s.
Koordinátor pro klientský servis - livechat
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
- zodpovědnost za chod oddělení, provoz chatovací aplikace, nastavení webu, - kontrola práce týmu – zpětná vazba a reporting, řešení dotazů, podnětů, tickety, - statistiky, příprava mezd, plánování směn a provozu, nábor a školení zaměstnanců, - tvorba a aktualizace pracovních manuálů a postupů, podpora a vedení týmu, - sociální sítě Facebook a Instagram, recenze Seznam a Google, - GPDR (newsletter, výmazy), klientská zóna, podněty k úpravám webu, - práce s interním CRM systémem MDA.
Ce*****.s.
Projektový specialista
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
- vyhledání + akvizice partnerů ke spolupráci, návrh a realizace spolupráce, - nastavení a kontrola procesů, (CA INVIA –> dodavatel; CA Invia –> klient) - fakturace a komunikace s dodavateli a klienty, statistiky a reporting, vedení evidence, - nabídkový mailing, rezervace, platby, fakturace, - tvorba a aktualizace manuálů, návrhy na úpravu webu, podpora prodejních týmů, - cestovní itineráře, dotazy, reklamace, - další úkoly dle zadání vedoucího.
Ce*****.s.
Oddělení odbavení
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
- denní komunikace s CK a klienty CA Invia, zástup vedoucího týmu, - zasílání komplexního odbavení – pokyny k odletu, ubytovací voucher a další, - nabídka doplňkových služeb: pojištění, parkování, technická asistence, - zodpovídání dotazů, kontrola a zadávání oprav u CK, evidence v systému.
Ta*****ace
Recepční
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
- osobní a telefonická komunikace s klienty, - konzultace a prodej služeb, doplňkových produktů, - práce s rezervačním systémem, - klientský servis.
Úř*********jmě
Pracovník podatelny
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
- příjem a administrativa zásilek, práce s interním systémem, - práce s příchozí a odchozí poštou, spolupráce s dalšími odbory.
Mě*******jmo
Administrativní pracovník Odboru životního prostředí a Odboru majetku
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
- zdávání dat do systému, administrativa odpadového hospodářství, - agenda městských bytů, rekonstrukce oken a fasád, součinnost s dalšími odbory.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingNováček
Google AdsNováček
Google AnalyticsNováček
SEO, linkbuildingNováček
SklikNováček
Střih videaZačátečník
Tvorba animacíZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Uživatelská znalost MS Office,G Suite,tvorba webu a e-shopů,chatovací aplikace a sociální sítě,chatboti a užití UI,Recruitment a trainee,integrace pracovníků,supervising.
Kurzy
Kompletní kurz online marketingu
Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů
květen 2024
Kurz počítačové způsobilosti ECDL, certifikát o počítačové kvalifikaci
2011
Ekonomické a právní minimum
2009