Olga K. 40 let , životopis 1390969
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Brand manager Finanční ředitel/manažer Hypoteční specialista Leasingový specialista Obchodní ředitel/manažer Office manager Produktový manager Project manager v bankovnicví Školitel Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Marketingová komunikace
září 2016 – červen 2018Vysokoškolské
Západočeská univerzita v Plzni
Sociální a kulturní antropologie
září 2005 – září 2008Bakalářské
Podkrušnohorské gymnázium, Most, příspěvková organizace
Všeobecná forma studia
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
Ra*********.s.
Supervisor Contact Centre Retention
září 2017 – prosinec 2024 7 let a 4 měsíce
Jako vedoucí týmů retencí hypoték a projektů jsem se věnovala různorodým aktivitám. Od rotace na externím call centru v roce 2017 jsem postupně převzala a řídila retenční týmy, včetně týmu zaměřeného na hypoteční poradenství na dálku (2020–2022). V období 2022–2024 jsem vedla projekt zaměřený na retence překlenovacích úvěrů a podílela se na inovaci komunikace pro klienty s končící fixací hypoték ve spolupráci s marketingovým oddělením. V roce 2024 jsem spolupracovala s oddělením CEX na redesignu retencí. Během své praxe jsem si osvojila individuální přístup k členům týmu, schopnost efektivně řídit tým i sebe z prostředí home office a udržovat dlouhodobé pracovní vztahy napříč organizací.
Ra*********.s.
Supervisor Contact Centre Service to Sales
duben 2015 – srpen 2017 2 roky a 5 měsíců
Jako vedoucí týmu telefonních bankéřů na příchozí lince jsem si osvojila dovednost rychle zhodnotit situaci a přijmout potřebná akční opatření. Práce na této pozici mě naučila efektivně vstřebávat velké množství informací a improvizovat v různých situacích, což mi umožnilo pružně reagovat na potřeby klientů i týmu.
Ra*********.s.
Phone Banker Telemarketing and Retention
prosinec 2012 – březen 2015 2 roky a 4 měsíce
Při práci v oblasti prodeje po telefonu a retencí klientů jsem si osvojila schopnost naslouchat klientům a porozumět jejich potřebám. Naučila jsem se efektivně využít příležitosti k prodeji a současně vnímat hodnoty a kulturu společnosti, což mi umožnilo budovat pevné vztahy s klienty a přispívat k naplňování firemních cílů.
St*********.s.
Prodejce letenek a dalších služeb
červenec 2008 – duben 2010 1 rok a 10 měsíců
Při osobním, telefonickém a emailovém prodeji letenek, ubytování, pronájmu aut a cestovního pojištění jsem se naučila pracovat pod tlakem a plnit obchodní cíle. Získala jsem schopnost efektivně prodat více produktů najednou a komunikovat s klienty i obchodními partnery i v náročných a nenadálých situacích, což mi umožnilo udržet vysokou úroveň spokojenosti a dosahovat stanovených výsledků.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
SQLZačátečník
JavaNováček
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Siebel, Cards Client, Hypo Client, Citrix, volací nástroje, Power BI, Digi Skills, AI technologie (Chat GPT, Gamma, Firefly Adobe, Heygen)
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
zkušenosti s vedením hybridního týmu, zkušenost s vedením týmu v rámci HO, techniky vyjednávání, prodejní dovednosti, individuální přístup ke členům týmu a jejich následný rozvoj, používání technik manažerských stylů
Kurzy
NÁSLEDNÉ VZDĚLÁVÁNÍ pro rok 2024 - POJIŠTĚNÍ III.
Nvz ČBA, platnost do 31.12.2025
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2024
Neživotní občanské pojištění
zkouška ČBA + následné vzdělávání s prodloužení certifikace do 31.12.2025
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2021
Zkouška Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)
kod ZSU/IV-2018-07714
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2018