Foto: Markéta M.
ID 1384671

Markéta M. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Akademie Jana Amose Komenského, o.s.

Jednoletá jazyková škola - Anglický jazyk

září 2001 – červen 2002SŠ s maturitou

SOŠ Kladno Sítná

Obchodní akademie

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 7 měsíců

Es*******ika

Supervisor administration services

červen 2008 – říjen 2024 16 let a 5 měsíců

V roce 2008 jsem začínala u firmy jako administrativa ve skladě Kněževes, ALP. Po dvou letech jsem byla převelena v rámci firmy na Kladno, kde jsem pokračovala jako administrativa - zpracování dl pro VIP zákazníky. Postupně jsem se vypracovala na pozici supervisor administration services. - vedení oddělení dodacích listů, došlých faktur od dopravců a paletového hospodářství (cca 13 lidí) - pracoviště - Kladno a Jažlovice Každou pracovní pozicí jsem si prošla a v případě výpadku, jsem zastupovala. - plnění cílů, dle estimatu, zasílání reportů - evidence docházky Elvis - zpracovávání podkladů pro mzdy - kontrola a vymáhání nevyfakturovaných přeprav - dokladů, dodacích listů - inventura majetku - 2x do roka - kontrola dodržování BOZP a PO - zajištění kancelářských potřeb - denní zpracování došlé pošty - dopravní faktury - správa archivu + archivace dl a faktur - zapisování odchylek a reklamací z dokladů - řešení problémů dle požadavků zákazníků + péče o VIP zákazníky - zpracovávání a předávání podkladů pro fakturaci - vedení sald k odsouhlasování se zákazníkem - práce v programech ( Prytanis , Carlo, Elvis, Sap - částečně, Outlook, Teams, internet -uživatelsky) - zaučení a trénink nováčků + motivace a pomoc stávajících zaměstnanců - zpracování faktur, podkladů pro fakturaci - zajištění hladkých průběhů měsíčních uzávěrek (a roční uzávěrky) - denní komunikace se zákazníky, dopravci, depy, dispečinky, skladem i paletovým depem - zajištění chodu celého oddělení - i v případě dovolené, nebo výpadku lidské síly - mnoho dalšího s vedením oddělení :-)

BI*****AND

POKLADNÍ

červen 2009 – červen 2016 7 let a 1 měsíc

- obsluha pokladny + pracovník na informacích - výpomoc s doplňováním - zodpovědnost za svěřenou hotovost - zastupování vedoucí směny - BRIGÁDA

Lego

Team

únor 2006 – duben 2008 2 roky a 3 měsíce

- příjem a zpracovávání zakázek - zařizování všeho kolem zakázek od začátku do konce, dohled nad správným zabalením a vývozem - vedení cca 30lidí - docházka - kontrola kvality svých zakázek - komunikace s jinými odděleními - řešení problémů a požadavků - kontrola naskladněného materiálu do zakázek - rozdělování měsíčních bonusů a motivace týmu

BU*********ort

asistentka prodeje

březen 2003 – leden 2006 2 roky a 11 měsíců

- zajištění chodu obchodu - prodej - zodpovědnost za pokladnu + hotovost - řešení požadavků zákazníků + umět poradit - inventura - oceňování zboží, doplňování a objednávání

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

PRytanis i WMS Carlo Elvis Sap Teams Kofax Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45