Markéta M. 43 let , životopis 1384671
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Celní deklarant Dispečer Disponent Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Akademie Jana Amose Komenského, o.s.
Jednoletá jazyková škola - Anglický jazyk
září 2001 – červen 2002SŠ s maturitou
SOŠ Kladno Sítná
Obchodní akademie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 7 měsíců
Es*******ika
Supervisor administration services
červen 2008 – říjen 2024 16 let a 5 měsíců
V roce 2008 jsem začínala u firmy jako administrativa ve skladě Kněževes, ALP. Po dvou letech jsem byla převelena v rámci firmy na Kladno, kde jsem pokračovala jako administrativa - zpracování dl pro VIP zákazníky. Postupně jsem se vypracovala na pozici supervisor administration services. - vedení oddělení dodacích listů, došlých faktur od dopravců a paletového hospodářství (cca 13 lidí) - pracoviště - Kladno a Jažlovice Každou pracovní pozicí jsem si prošla a v případě výpadku, jsem zastupovala. - plnění cílů, dle estimatu, zasílání reportů - evidence docházky Elvis - zpracovávání podkladů pro mzdy - kontrola a vymáhání nevyfakturovaných přeprav - dokladů, dodacích listů - inventura majetku - 2x do roka - kontrola dodržování BOZP a PO - zajištění kancelářských potřeb - denní zpracování došlé pošty - dopravní faktury - správa archivu + archivace dl a faktur - zapisování odchylek a reklamací z dokladů - řešení problémů dle požadavků zákazníků + péče o VIP zákazníky - zpracovávání a předávání podkladů pro fakturaci - vedení sald k odsouhlasování se zákazníkem - práce v programech ( Prytanis , Carlo, Elvis, Sap - částečně, Outlook, Teams, internet -uživatelsky) - zaučení a trénink nováčků + motivace a pomoc stávajících zaměstnanců - zpracování faktur, podkladů pro fakturaci - zajištění hladkých průběhů měsíčních uzávěrek (a roční uzávěrky) - denní komunikace se zákazníky, dopravci, depy, dispečinky, skladem i paletovým depem - zajištění chodu celého oddělení - i v případě dovolené, nebo výpadku lidské síly - mnoho dalšího s vedením oddělení :-)
BI*****AND
POKLADNÍ
červen 2009 – červen 2016 7 let a 1 měsíc
- obsluha pokladny + pracovník na informacích - výpomoc s doplňováním - zodpovědnost za svěřenou hotovost - zastupování vedoucí směny - BRIGÁDA
Lego
Team
únor 2006 – duben 2008 2 roky a 3 měsíce
- příjem a zpracovávání zakázek - zařizování všeho kolem zakázek od začátku do konce, dohled nad správným zabalením a vývozem - vedení cca 30lidí - docházka - kontrola kvality svých zakázek - komunikace s jinými odděleními - řešení problémů a požadavků - kontrola naskladněného materiálu do zakázek - rozdělování měsíčních bonusů a motivace týmu
BU*********ort
asistentka prodeje
březen 2003 – leden 2006 2 roky a 11 měsíců
- zajištění chodu obchodu - prodej - zodpovědnost za pokladnu + hotovost - řešení požadavků zákazníků + umět poradit - inventura - oceňování zboží, doplňování a objednávání
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
PRytanis i WMS Carlo Elvis Sap Teams Kofax Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)