Foto: Simona  R.
ID 1434113

Simona R. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Ostrava, příspěvková organizace

Zdravotnické lyceum

září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 8 měsíců

Os*****.s.

Strojvedoucí

únor 2019 – dosud 6 let a 2 měsíce

Příprava a kontrola vlaku: Před začátkem jízdy strojvedoucí provádí kontrolu vlaku (technický stav, zajištění nákladu, brzdy, signalizace atd.). Ověřuje si všechny potřebné dokumenty, jako jsou přepravní listy a povolení k jízdě. Zajišťuje, že lokomotiva je připravena k jízdě, včetně kontroly paliva, olejů, akumulátorů a dalších komponentů. Bezpečnostní předpisy a komunikace: Strojvedoucí musí být dobře seznámen s platnými předpisy a normami pro nákladní dopravu a bezpečnostními pravidly. Komunikace s dispečery, kolegy strojvedoucími a dalšími pracovníky dráhy, aby zajistil hladký průběh dopravy. Pokud je to nutné, upravuje rychlost a trasu vlaku dle aktuálních podmínek a pokynů. Jízda a řízení vlaku: Během jízdy strojvedoucí monitoruje technický stav vlaku a reaguje na situace na trati (např. přizpůsobení rychlosti podle terénu, počasí nebo signálů). Dbá na dodržování jízdního řádu, ale také se zaměřuje na bezpečnost, což může zahrnovat zpomalení nebo zastavení vlaku v případě neplánovaných událostí. Správně reaguje na varovné signály a automatické systémy, které kontrolují stabilitu vlaku. Kontrola a dokumentace po jízdě: Po dokončení jízdy strojvedoucí opět provádí kontrolu vlaku a zaznamenává všechny důležité údaje do příslušných dokumentů (stavy lokomotivy, časové záznamy, problémy na trati apod.). Udržuje si přehled o potřebných opravách nebo údržbě lokomotivy. Tato činnost vyžaduje vysoký stupeň profesionality, dovedností v oblasti bezpečnosti, technických znalostí a schopnosti rychle se rozhodovat v různých situacích.

Bo*****ity

Obchodní zástupce

říjen 2018 – prosinec 2018 3 měsíce

Telefonování s klienty, domlouvání schůzek, uzavírání smluv. Cestování služebním autem za klienty, poradenství v případě problémů energetických aukcí.

Bl*****.s.

Delegát cestovní kanceláře(Transfer)

červen 2018 – srpen 2018 3 měsíce

Provádění cestujících z letiště do hotelů. Při cestě autobusem sdělování informací o destinaci a všem podstatném. Řešení problémů na letišti a recepci v anglickém jazyce. Administrativní činnost v kanceláři, spolupráce s kolegy.

Fo*********l D

Kontrolor kvality, administrativní pracovník

říjen 2016 – srpen 2017 11 měsíců

Kontrola kvality brzdových třmenů ve firmě Brembo Czech s. r. o. Za chvíli povýšení do kanceláře Formel D kde jsem měla na starosti seznamy materiálů, plánování směn a zpracování hodinových výkazu. Vyřizovala jsem spoustu telefonátu a zařizovala ubytování při pracovních cestách.

Tesco

Prodavačka

srpen 2015 – srpen 2016 1 rok a 1 měsíc

Od doplňování zboží přes obsluhu pultu lahůdek, grilu, pokladny po práci na pekárně.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

polštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Svatební koordinace

Základní proces plánování svatby: časová osa, milníky, organizace. Stanovení rozpočtu a finanční řízení svatebního projektu. Pomoc při výběru místa obřadu a svatební hostiny. Jak komunikovat s párem o jejich přáních a vizích. Výběr a spolupráce s dodavateli Jak vybírat spolehlivé dodavatele: fotografy, floristy, cateringové služby, DJ/kapely, vizážisty, atd. Smlouvy a právní záležitosti s dodavateli. Vytváření a správa seznamu dodavatelů a služeb. Koordinace a komunikace s dodavateli na svatební den. Koordinace na svatební den Tvorba podrobného plánu svatebního dne: časový harmonogram, role jednotlivých účastníků. Logistika a řízení dopravy pro svatebčany. Koordinace příprav, výzdoby a technických detailů na místě. Komunikace s hosty a jejich směrování. Řešení neočekávaných situací a krizových scénářů. Dealing with Stressful Situations Jak zvládat stres, krizové situace a nečekané události (např. špatné počasí, zpoždění). Řešení konfliktů mezi rodinami a párem. Flexibilita a schopnost improvizace během svatebního dne. Komunikace a vztahy se zákazníky Jak udržet profesionální, ale přátelskou komunikaci s párem a rodinou. Aktivní naslouchání a schopnost pochopit potřeby páru. Prezentace a marketing svatebního koordinátora. Trendy a kreativita ve svatebním plánování Aktuální trendy ve svatebním designu, dekoracích a tématech. Personalizace svateb: jak zrealizovat specifické požadavky páru (např. tematické svatby, neobvyklé místnosti). Práce s různými styly svateb: tradiční, moderní, neformální, extravagantní, atd.

Zobrazit certifikát o absolvování

2021

Zájmy

Malování, líčení, Taekwondo, sport, hudba, filmy, cestování, matematika, fyzika, biologie, zeměpis, somatologie, plánování dovolených, všeobecný přehled, rodina, přátelé,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45