
Simona R. 29 let , životopis 1434113
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Bankovní poradce Bankovní specialista Finanční analytik Finanční poradce Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Ostrava, příspěvková organizace
Zdravotnické lyceum
září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 8 měsíců
Os*****.s.
Strojvedoucí
únor 2019 – dosud 6 let a 2 měsíce
Příprava a kontrola vlaku: Před začátkem jízdy strojvedoucí provádí kontrolu vlaku (technický stav, zajištění nákladu, brzdy, signalizace atd.). Ověřuje si všechny potřebné dokumenty, jako jsou přepravní listy a povolení k jízdě. Zajišťuje, že lokomotiva je připravena k jízdě, včetně kontroly paliva, olejů, akumulátorů a dalších komponentů. Bezpečnostní předpisy a komunikace: Strojvedoucí musí být dobře seznámen s platnými předpisy a normami pro nákladní dopravu a bezpečnostními pravidly. Komunikace s dispečery, kolegy strojvedoucími a dalšími pracovníky dráhy, aby zajistil hladký průběh dopravy. Pokud je to nutné, upravuje rychlost a trasu vlaku dle aktuálních podmínek a pokynů. Jízda a řízení vlaku: Během jízdy strojvedoucí monitoruje technický stav vlaku a reaguje na situace na trati (např. přizpůsobení rychlosti podle terénu, počasí nebo signálů). Dbá na dodržování jízdního řádu, ale také se zaměřuje na bezpečnost, což může zahrnovat zpomalení nebo zastavení vlaku v případě neplánovaných událostí. Správně reaguje na varovné signály a automatické systémy, které kontrolují stabilitu vlaku. Kontrola a dokumentace po jízdě: Po dokončení jízdy strojvedoucí opět provádí kontrolu vlaku a zaznamenává všechny důležité údaje do příslušných dokumentů (stavy lokomotivy, časové záznamy, problémy na trati apod.). Udržuje si přehled o potřebných opravách nebo údržbě lokomotivy. Tato činnost vyžaduje vysoký stupeň profesionality, dovedností v oblasti bezpečnosti, technických znalostí a schopnosti rychle se rozhodovat v různých situacích.
Bo*****ity
Obchodní zástupce
říjen 2018 – prosinec 2018 3 měsíce
Telefonování s klienty, domlouvání schůzek, uzavírání smluv. Cestování služebním autem za klienty, poradenství v případě problémů energetických aukcí.
Bl*****.s.
Delegát cestovní kanceláře(Transfer)
červen 2018 – srpen 2018 3 měsíce
Provádění cestujících z letiště do hotelů. Při cestě autobusem sdělování informací o destinaci a všem podstatném. Řešení problémů na letišti a recepci v anglickém jazyce. Administrativní činnost v kanceláři, spolupráce s kolegy.
Fo*********l D
Kontrolor kvality, administrativní pracovník
říjen 2016 – srpen 2017 11 měsíců
Kontrola kvality brzdových třmenů ve firmě Brembo Czech s. r. o. Za chvíli povýšení do kanceláře Formel D kde jsem měla na starosti seznamy materiálů, plánování směn a zpracování hodinových výkazu. Vyřizovala jsem spoustu telefonátu a zařizovala ubytování při pracovních cestách.
Tesco
Prodavačka
srpen 2015 – srpen 2016 1 rok a 1 měsíc
Od doplňování zboží přes obsluhu pultu lahůdek, grilu, pokladny po práci na pekárně.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
polštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Svatební koordinace
Základní proces plánování svatby: časová osa, milníky, organizace. Stanovení rozpočtu a finanční řízení svatebního projektu. Pomoc při výběru místa obřadu a svatební hostiny. Jak komunikovat s párem o jejich přáních a vizích. Výběr a spolupráce s dodavateli Jak vybírat spolehlivé dodavatele: fotografy, floristy, cateringové služby, DJ/kapely, vizážisty, atd. Smlouvy a právní záležitosti s dodavateli. Vytváření a správa seznamu dodavatelů a služeb. Koordinace a komunikace s dodavateli na svatební den. Koordinace na svatební den Tvorba podrobného plánu svatebního dne: časový harmonogram, role jednotlivých účastníků. Logistika a řízení dopravy pro svatebčany. Koordinace příprav, výzdoby a technických detailů na místě. Komunikace s hosty a jejich směrování. Řešení neočekávaných situací a krizových scénářů. Dealing with Stressful Situations Jak zvládat stres, krizové situace a nečekané události (např. špatné počasí, zpoždění). Řešení konfliktů mezi rodinami a párem. Flexibilita a schopnost improvizace během svatebního dne. Komunikace a vztahy se zákazníky Jak udržet profesionální, ale přátelskou komunikaci s párem a rodinou. Aktivní naslouchání a schopnost pochopit potřeby páru. Prezentace a marketing svatebního koordinátora. Trendy a kreativita ve svatebním plánování Aktuální trendy ve svatebním designu, dekoracích a tématech. Personalizace svateb: jak zrealizovat specifické požadavky páru (např. tematické svatby, neobvyklé místnosti). Práce s různými styly svateb: tradiční, moderní, neformální, extravagantní, atd.
Zobrazit certifikát o absolvování
2021