Lenka H. 30 let , životopis 787413
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Stodůlky + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Barista Barman/ka Číšník/servírka Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Zaměstnanec provozu restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomie U Krbu
Podnikání (denní)
září 2013 – 2015SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště kadeřnické, Praha 8, Karlínské náměstí
Kadeřník
září 2010 – červen 2013Vyučení
Praxe 14 let a 4 měsíce
Co*****fee
Store Manager
září 2020 – dosud 4 roky a 3 měsíce
Kavárna. Koordinace směnného provozu, obsluha zákazníků, hlídání zaměstnanců dodržování firemních receptur a kvality produktu, odpovědnost za vedení teamu, odpovědnost za chod a organizaci provozovny, vytváření objednávek, přebírání zboží a následné naskladňování, odpovědnost za vedení denní evidence, tvorba směn v systému OKbase, zpracovávání měsíční docházky pro tvorbu mezd, odpovědnost za měsíční inventury, trénink zaměstnanců (školení), vedení pravidelných porad se zaměstnanci, práce se systémem smartPOST, řešení reklamací. Řešení věci s HR, účetním oddělením atd..
Če*********šta
Pracovník reklamačního oddělení
duben 2020 – červenec 2020 4 měsíce
Vyřizování telefonických stížností, dohledávání zásilek, práce s interním počítačovým systémem.
Co*********.o.
Číšník/servírka
květen 2018 – duben 2020 2 roky
Rychlá a efektivní obsluha hostů a komunikace, příprava produktů na baru (alko, nealko drinky), poskytovaní celkového zákaznického servisu, práce s hotovostí (kasírování stolů), úklid.
FR*********.o.
Zástupce vedoucího
březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce
Koordinace směnného provozu, obsluha a komunikace se zákazníky, výroba fresh drinků a ostatních produktů, obsluha pokladny, zařizování objednávek zboží - přebírání zboží - naskladňení zboží do systému, odvod tržeb.
Cz*********any
Vedoucí provozu / provozní
květen 2016 – únor 2017 10 měsíců
Fresh bar.Koordinace směnného provozu, odpovědnost za vedení teamu, odpovědnost za chod a organizaci provozovny, vytváření objednávek, přebírání zboží a následné naskladňování, odpovědnost za vedení denní evidence, zpracovávání měsíční docházky pro tvorbu mezd, odpovědnost za měsíční inventury, realizace náboru a trénink zaměstnanců (školení), vedení pravidelných porad se zaměstnanci, řešení reklamací.
Cz*********any
Zástupce vedoucí provozovny
únor 2016 – duben 2016 3 měsíce
Fresh bar. Koordinace směnného provozu, odpovědnost za vedení teamu - případný záskok dle potřeby, obsluha a komunikace se zákazníky, výroba fresh drinků a ostatních produktů, obsluha pokladny, zařizování objednávek zboží - přebírani zboží - naskladňeni zboží do systému, evidence docházky.
Cz*********any
Brigádník - Fresh bar
červenec 2015 – leden 2016 7 měsíců
Obsluha zákazníků, komunikace se zákazníky, výroba a prodej produktů, obsluha pokladny, úklid.
Ča*******a 2
Obsluha zákazníku
červenec 2010 – červenec 2015 5 let a 1 měsíc
Příprava produktů a jejich servis, komunikace se zákazníky, obsluha pokladny, úklid.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Soft skills - leadership
Manažer jako leader, Talent management, efektivní manažer
červen 2024
Manažerské Latte
Styly vedení týmu, motivace zaměstnanců, komunikace s podřízeným
říjen 2023
Inventurní školení
Jak správně učit vyšší pozice dělat inventury zboží
leden 2023
Manažerské dovednosti (soft skills)
2016