Není foto: L. H.
ID 787413

L. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola gastronomie U Krbu

Podnikání (denní)

září 2013 – 2015SŠ s maturitou

Střední odborné učiliště kadeřnické, Praha 8, Karlínské náměstí

Kadeřník

září 2010 – červen 2013Vyučení

Praxe 14 let a 4 měsíce

Co*****fee

Store Manager

září 2020 – dosud 4 roky a 3 měsíce

Kavárna. Koordinace směnného provozu, obsluha zákazníků, hlídání zaměstnanců dodržování firemních receptur a kvality produktu, odpovědnost za vedení teamu, odpovědnost za chod a organizaci provozovny, vytváření objednávek, přebírání zboží a následné naskladňování, odpovědnost za vedení denní evidence, tvorba směn v systému OKbase, zpracovávání měsíční docházky pro tvorbu mezd, odpovědnost za měsíční inventury, trénink zaměstnanců (školení), vedení pravidelných porad se zaměstnanci, práce se systémem smartPOST, řešení reklamací. Řešení věci s HR, účetním oddělením atd..

Če*********šta

Pracovník reklamačního oddělení

duben 2020 – červenec 2020 4 měsíce

Vyřizování telefonických stížností, dohledávání zásilek, práce s interním počítačovým systémem.

Co*********.o.

Číšník/servírka

květen 2018 – duben 2020 2 roky

Rychlá a efektivní obsluha hostů a komunikace, příprava produktů na baru (alko, nealko drinky), poskytovaní celkového zákaznického servisu, práce s hotovostí (kasírování stolů), úklid.

FR*********.o.

Zástupce vedoucího

březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce

Koordinace směnného provozu, obsluha a komunikace se zákazníky, výroba fresh drinků a ostatních produktů, obsluha pokladny, zařizování objednávek zboží - přebírání zboží - naskladňení zboží do systému, odvod tržeb.

Cz*********any

Vedoucí provozu / provozní

květen 2016 – únor 2017 10 měsíců

Fresh bar.Koordinace směnného provozu, odpovědnost za vedení teamu, odpovědnost za chod a organizaci provozovny, vytváření objednávek, přebírání zboží a následné naskladňování, odpovědnost za vedení denní evidence, zpracovávání měsíční docházky pro tvorbu mezd, odpovědnost za měsíční inventury, realizace náboru a trénink zaměstnanců (školení), vedení pravidelných porad se zaměstnanci, řešení reklamací.

Cz*********any

Zástupce vedoucí provozovny

únor 2016 – duben 2016 3 měsíce

Fresh bar. Koordinace směnného provozu, odpovědnost za vedení teamu - případný záskok dle potřeby, obsluha a komunikace se zákazníky, výroba fresh drinků a ostatních produktů, obsluha pokladny, zařizování objednávek zboží - přebírani zboží - naskladňeni zboží do systému, evidence docházky.

Cz*********any

Brigádník - Fresh bar

červenec 2015 – leden 2016 7 měsíců

Obsluha zákazníků, komunikace se zákazníky, výroba a prodej produktů, obsluha pokladny, úklid.

Ča*******a 2

Obsluha zákazníku

červenec 2010 – červenec 2015 5 let a 1 měsíc

Příprava produktů a jejich servis, komunikace se zákazníky, obsluha pokladny, úklid.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mail

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Soft skills - leadership

Manažer jako leader, Talent management, efektivní manažer

červen 2024

Manažerské Latte

Styly vedení týmu, motivace zaměstnanců, komunikace s podřízeným

říjen 2023

Inventurní školení

Jak správně učit vyšší pozice dělat inventury zboží

leden 2023

Manažerské dovednosti (soft skills)

2016

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45