L. M. , životopis 510092
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR konzultant Merchandiser Personalista Pracovník reklamačního oddělení Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOŠ A SOU Ostrava-Poruba
PHARE
1995 – 1998Vyučení
Praxe 8 let a 7 měsíců
DE*******ky)
Store Manager
červenec 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců
- spolupráce se seniorním managerem při definování cílů projektů, stanovení harmonogramů a plánů jejich plnění - vynikající schopnosti v oblasti Time Managmentu a řízení projektů nezbytné k úspěšnému sledování a řízení projektů - uvádění činností do souladu s celkovým posláním společnosti a snaha účinné prezentovat a propagovat značku - celkový vizuální prodejny - koordinace a zaškolení nových zaměstnanců - operativní řešení požadavků zákazníků - vedení administrativy, faktury, přepravní a dodací listy - skladové hospodářství, plánování směn - dohled nad plány vizuálních prezentací a řízení týmu pověřeného jejich vytváření
Hr*******i )
Zástupce vedoucího provozní jednotky
říjen 2020 – 2021 1 rok a 3 měsíce
- plnění hospodářských a ekonomických ukazatelů na svěřené provozní jednotce - organizace a řízení činnosti PJ - kontakt s dodavateli ve směru bezporuchového zásobování, vyřizování reklamací přijatého zboží - zodpovědnost za rychlou obsluhu zákazníků, dodržování prodejních cen, měr, vah, za vyřizování stížností a reklamací zákazníků - dodržování rozpočtové obrátky zásob stanovenou vedením společnosti - zodpovědnost za dodržování stanovených lhůt trvanlivosti nebo doby spotřeby zboží - zodpovědnost za řádný odvod tržeb - sledování fakturačních cen dodavatelů a dodržování stanovených maloobchodních cen - kontrola personální činnosti, včetně vyhodnocování výkonu podřízených
SP********* vě
Směnová vedoucí
červen 2019 – květen 2020 1 rok
- dohlížení na kompletní provoz prodejny a řízení 5 zaměstnanců - vedení související administrativy - aktivní spolupráce na marketingových aktivitách pro zvýšení prodeje - poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi - přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží - IBT převody - vyřizování reklamací zákazníků, případně dodavatelů - kontrola inventůry, přecenění
PE*******st)
Hlavní pokladní
květen 2018 – květen 2019 1 rok a 1 měsíc
- vedení a dohled nad všemi činnostmi všech pokladen - kontrola pokladních transakcí - vedení faktur přijatých i vydaných - koordinace a zaškolení nových pokladních - aktivní komunikace se zákazníky, poskytování maximálního servisu - zodpovědnost za veškerou hotovost prodejny - podílení se na plánování zvyšování obratu prodejny - vybalování, vystavování a doplňování zboží na prodejně, podle visual standartů - práce na pokladně
NE*********.o.
Směnová vedoucí
2016 – duben 2018 2 roky a 4 měsíce
- IBT převody mezi prodejnami - eshop directory - příprava a realizace výloh - vystavování zboží na prodejně podle visuál standartů - zodpovědnost za hotovost v trezoru - komunikace se zákazníky - poradenství o druzích, kvalitě a prodej - přijem a zpracování dodávek - sestavování skladu a jeho úklid - otevírání a uzamčení prodejny
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinamírně pokročilá
polštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Office
Kurzy
Školení: Druhy materiálů použitých na výrobu obuvi a druhy obuvi na danou aktivitu
2019
Školení: Lyžařská výstroj
2019
Školení: Druhy materiálů látek použitých na oděv
2019
Školení: Vedení týmu
- učení se využít svůj potenciál v roli leadera- jak motivovat zaměstnance k vyšší efektivitě a produktivitě práce, ale aby to dělali s chutí- řešení specifických problémů jak pracovních, tak osobních- zvýšení mé důvěryhodnosti- prohlubování spolupráce
2017