Foto: Lenka M.
ID 510092

Lenka M. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hlučín + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOŠ A SOU Ostrava-Poruba

PHARE

1995 – 1998Vyučení

Praxe 8 let a 3 měsíce

DE*******ky)

Store Manager

červenec 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc

- spolupráce se seniorním managerem při definování cílů projektů, stanovení harmonogramů a plánů jejich plnění - vynikající schopnosti v oblasti Time Managmentu a řízení projektů nezbytné k úspěšnému sledování a řízení projektů - uvádění činností do souladu s celkovým posláním společnosti a snaha účinné prezentovat a propagovat značku - celkový vizuální prodejny - koordinace a zaškolení nových zaměstnanců - operativní řešení požadavků zákazníků - vedení administrativy, faktury, přepravní a dodací listy - skladové hospodářství, plánování směn - dohled nad plány vizuálních prezentací a řízení týmu pověřeného jejich vytváření

Hr*******i )

Zástupce vedoucího provozní jednotky

říjen 2020 – 2021 1 rok a 3 měsíce

- plnění hospodářských a ekonomických ukazatelů na svěřené provozní jednotce - organizace a řízení činnosti PJ - kontakt s dodavateli ve směru bezporuchového zásobování, vyřizování reklamací přijatého zboží - zodpovědnost za rychlou obsluhu zákazníků, dodržování prodejních cen, měr, vah, za vyřizování stížností a reklamací zákazníků - dodržování rozpočtové obrátky zásob stanovenou vedením společnosti - zodpovědnost za dodržování stanovených lhůt trvanlivosti nebo doby spotřeby zboží - zodpovědnost za řádný odvod tržeb - sledování fakturačních cen dodavatelů a dodržování stanovených maloobchodních cen - kontrola personální činnosti, včetně vyhodnocování výkonu podřízených

SP*********

Směnová vedoucí

červen 2019 – květen 2020 1 rok

- dohlížení na kompletní provoz prodejny a řízení 5 zaměstnanců - vedení související administrativy - aktivní spolupráce na marketingových aktivitách pro zvýšení prodeje - poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi - přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží - IBT převody - vyřizování reklamací zákazníků, případně dodavatelů - kontrola inventůry, přecenění

PE*******st)

Hlavní pokladní

květen 2018 – květen 2019 1 rok a 1 měsíc

- vedení a dohled nad všemi činnostmi všech pokladen - kontrola pokladních transakcí - vedení faktur přijatých i vydaných - koordinace a zaškolení nových pokladních - aktivní komunikace se zákazníky, poskytování maximálního servisu - zodpovědnost za veškerou hotovost prodejny - podílení se na plánování zvyšování obratu prodejny - vybalování, vystavování a doplňování zboží na prodejně, podle visual standartů - práce na pokladně

NE*********.o.

Směnová vedoucí

2016 – duben 2018 2 roky a 4 měsíce

- IBT převody mezi prodejnami - eshop directory - příprava a realizace výloh - vystavování zboží na prodejně podle visuál standartů - zodpovědnost za hotovost v trezoru - komunikace se zákazníky - poradenství o druzích, kvalitě a prodej - přijem a zpracování dodávek - sestavování skladu a jeho úklid - otevírání a uzamčení prodejny

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinamírně pokročilá

polštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Microsoft Office

Kurzy

Školení: Druhy materiálů použitých na výrobu obuvi a druhy obuvi na danou aktivitu

2019

Školení: Lyžařská výstroj

2019

Školení: Druhy materiálů látek použitých na oděv

2019

Školení: Vedení týmu

- učení se využít svůj potenciál v roli leadera- jak motivovat zaměstnance k vyšší efektivitě a produktivitě práce, ale aby to dělali s chutí- řešení specifických problémů jak pracovních, tak osobních- zvýšení mé důvěryhodnosti- prohlubování spolupráce

2017

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45