Není foto: Barbora Š., DiS.
ID 1352114

Barbora Š., DiS. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

CEDUK - Soukromá VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA, spol. s. r.o.

Projektové řízení

2017 – 2021Vyšší odborné

Škola Kavčí hory - Mateřská škola, Základní škola a Střední odborná škola služeb, Praha 4, K Sídlišti 840

Sociální činnost

2013 – 2017SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 2 měsíce

Sm*********.s.

Store manager

září 2021 – květen 2024 2 roky a 9 měsíců

řízení prodejny a činnosti spojené s provozem, vedení týmu, kontrola dodržování předpisů, práce se svěřenými hodnotami, monitorování a práce s výsledky a produktivitou prodejny a jednotlivých členů týmu, spolupráce s ostatními odděleními firmy, komunikace se zákazníky a řešení stížností, inventury prodejny a kontrola skladových zásob, vzdělávání se v procesech, předpisech a produktových znalostech a proškolování týmu, práce s interním systémem ABRA (ABRAgen), tvorba docházky, vedení a archivace dokumentace

JR*********.s.

Sales consultant - brigádník

listopad 2021 – prosinec 2021 2 měsíce

prodej zboží a služeb, konzultace se zákazníky, přijímání a uskladnění zboží, buletin prodejny, kontrola vystavení a přeceňování zboží, administrativa

JR*********.s.

Sales consultant - brigádník

listopad 2020 – prosinec 2020 2 měsíce

prodej zboží a služeb, konzultace se zákazníky, přijímání a uskladnění zboží, buletin prodejny, kontrola vystavení a přeceňování zboží, administrativa

JR*********.s.

Sales consultant - brigádník

listopad 2019 – prosinec 2019 2 měsíce

prodej zboží a služeb, konzultace se zákazníky, přijímání a uskladnění zboží, buletin prodejny, kontrola vystavení a přeceňování zboží, administrativa

Ka*****.o.

Recepční

červen 2019 – říjen 2019 5 měsíců

check-in a check-out hostů, administrativa recepce, komunikace v anglickém jazyce mluvenou a psanou formou

JR*********.s.

Sales consultant - brigádník

listopad 2018 – prosinec 2018 2 měsíce

prodej zboží a služeb, konzultace se zákazníky, přijímání a uskladnění zboží, buletin prodejny, kontrola vystavení a přeceňování zboží, administrativa

AR********* CZ

Administrativní pracovník

duben 2018 – červenec 2018 4 měsíce

zápis technických průkazů vozidel, vyplňování přijímacích formulářů a zakládání složek klientů, práce s interním systémem Hyppos, objednávání pneumatik, administrativa

JR*********.s.

Sales consultant - brigádník

listopad 2017 – prosinec 2017 2 měsíce

prodej zboží a služeb, konzultace se zákazníky, přijímání a uskladnění zboží, buletin prodejny, kontrola vystavení a přeceňování zboží, administrativa

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

malba/kresba, cestování, počítačové a konzolové hry, zájem o moderní technologie, četba a komunikace v anglickém jazyce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45