Jiří H. 34 let , životopis 819250
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Libuš + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Pokladní Prodavač Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU a SOŠ,SČMSD Žatec
Kuchař - číšník (Barman)
2005 – 2008Vyučení
Praxe 12 let a 6 měsíců
H&*****.o.
Store manager
březen 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců
Zodpovědnost za řízení provozu prodejny, vedení a rozvoj týmu, dosažení prodejních cílů a zajištění vynikající zákaznické zkušenosti. Plánování směn, kontrola zásob, implementace vizuálních standardů a optimalizace procesů pro efektivní chod obchodu. Řešení operativních i strategických úkolů s cílem zajistit růst prodejny a spokojenost zákazníků.
H&*****.o.
Department Manager
srpen 2022 – březen 2023 8 měsíců
• Zkušenosti v retailu, ideálně na vedoucí nebo obdobné pozici. • Schopnost vést a motivovat tým v dynamickém prostředí. • Znalost práce se zákazníky a zaměření na poskytování vynikajícího servisu. • Smysl pro detail a schopnost pracovat podle stanovených standardů. • Organizační schopnosti a flexibilita při zvládání různorodých úkolů.
PE*********UP)
Zástupce vedoucí
srpen 2020 – září 2022 2 roky a 2 měsíce
• Zastupování vedoucího prodejny při řízení týmu a organizaci práce. • Zajištění plynulého provozu prodejny, včetně plánování směn a kontroly dodržování procesů. • Odpovědnost za správu zásob, objednávky zboží a minimalizaci skladových přebytků či ztrát. • Kontrola kvality zboží a dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů. • Motivace a vedení týmu zaměstnanců, řešení případných problémů a zajištění efektivní spolupráce. • Péče o zákazníky, řešení jejich dotazů, stížností nebo požadavků.
H&*********.o.
Store auditor
srpen 2019 – červenec 2020 1 rok
Role zaměřená na kontrolu, analýzu a zajištění souladu procesů a operací v obchodě s interními směrnicemi a externími předpisy. Úkolem je identifikovat příležitosti ke zlepšení a minimalizovat rizika spojená s provozem.
H&*********.o.
Cash office responsible
leden 2018 – červenec 2019 1 rok a 7 měsíců
Klíčová role v retailu, zahrnuje správu finančních toků a administrativu v prodejně, podpora prodejního týmu. školení nových zaměstnanců.
BI*******.o.
Hlavní pokladní
2012 – 2017 5 let a 6 měsíců
Organizace, aktivní výpomoc v celém objektu, koordinovat správnost postupu při nakládání s hotovostí, zaškolení nových zaměstnanců, vedení malého kolektivu.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Zákaznický servis
Kurzy
MŠMT Pavla Urbanová
Holičské a kadeřnické práce
2010
DAMACO Group s.r.o.
Administrativy MS word, MS Excel, MS power point
březen 2008
Česká Barmanska asociace
Barmanské základy CBA
2007