Jiří F. 34 let , životopis 1125598
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chomutov + 25 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace
Gymnázium
2001 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 1 měsíc
Pr******* s.
Správce aplikací
leden 2018 – dosud 6 let a 11 měsíců
Spolupráce s vývojáři, analytiky i testery. Analýza funkčnosti vyvíjených aplikací. Psaní, úpravy testovacích scénářů. Manuální testování podle scénářů ale i bez nich. Tvoření prototypů v rámci programu Axure RP. Testování webových aplikací, její frontend i backend. Dokumentování chyb a retestování oprav.
Pr******* s.
Specialista Back Office
leden 2017 – prosinec 2017 1 rok
Kompletní správa přidělené agendy v rámci oddělení Back Office pro komoditu elektrické energie i zemního plynu: Distribuční požadavky (změna zákazníka na odběrném místě, změna distribuční sazby/jističe/kapacity, samoodečty a jiné). Práce s Portály Distribučních společností (vystavení Smlouvy o Připojení, rezervace kapacity, zpracování Rámcových smluv, demontáže měřidel a jiné). Zpracování výpovědí zákazníků/dodavatelů. Práce s portálem OTE (zpracování procesu změny dodavatele, zkrácení a prodloužení dodávky, námitka na změnu dodavatele a její přebití a jiné). Samostatné a efektivní rozhodování o postupech a řešení problémů. Příjem a kontrola smluvních podkladů od zákazníků.
Bo*********.o.
Pracovník zákaznického oddělení - storna
červenec 2015 – říjen 2016 1 rok a 4 měsíce
Zpracování požadavků od konkurenčních dodavatelů. Poskytování informací, zpracování výpovědí zákazníků/dodavatelů. Komunikace se zákazníku a distributory. Správa přidělené agendy v oddělení storen: XML zprávy OTE – standartní změna dodavatele, rychlá změna dodavatele, zkrácení/prodloužení dodávky do OPM, kontrola zpracování DUF/POF vs. registrace CDS OPM.
Bo*********.o.
Operátor zákaznické linky
březen 2013 – červen 2015 2 roky a 4 měsíce
Starost a péče o stávající i potencionální zákazníky. Poskytování informací, zpracování zákaznických požadavků a reklamací s cílem zajistit spokojenost a loajalitu zákazníků. Vyřizováních příchozích a odchozích hovorů na zákaznicke lince, e-mailů a dopisů. Spolupráce s oddělením Prodeje, Finančním a Churn týmem. Administrativní činnost.
T-***** s.
Operátor zákaznické linky
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Starost a péče o stávající i potencionální zákazníky. Poskytování informací, zpracování zákaznických požadavků a reklamací s cílem zajistit spokojenost a loajalitu zákazníků.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Programovací jazyky
SQLZačátečník
Databázové systémy
PostgreSQLZačátečník
ERP a účetní software
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Axure RP
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
MS Excel
Obsahem kurzu byly pokročilé techniky vkládání dat, vyspělé techniky vyhledávání a úpravy dat, typy odkazů a prostorové vzorce, pokročilé možnosti formátování, spolupráce s jinými programy Office.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2022
Axure RP
Axure je UX designový nástroj používaný pro vytváření wireframe modelů a interaktivních prototypů. Axure je užitečný zejména pro návrháře desktopových a mobilních aplikací a mezi podnikovými společnostmi je vysoce ceněn pro vysokou úroveň funkčnosti a vizuálních detailů, které lze zabudovat do jeho prototypů.
říjen 2018