Foto: Jiří F.
ID 1125598

Jiří F. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chomutov + 25 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Tester

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace

Gymnázium

2001 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

Pr******* s.

Správce aplikací

leden 2018 – dosud 6 let a 9 měsíců

Spolupráce s vývojáři, analytiky i testery. Analýza funkčnosti vyvíjených aplikací. Psaní, úpravy testovacích scénářů. Manuální testování podle scénářů ale i bez nich. Tvoření prototypů v rámci programu Axure RP. Testování webových aplikací, její frontend i backend. Dokumentování chyb a retestování oprav.

Pr******* s.

Specialista Back Office

leden 2017 – prosinec 2017 1 rok

Kompletní správa přidělené agendy v rámci oddělení Back Office pro komoditu elektrické energie i zemního plynu: Distribuční požadavky (změna zákazníka na odběrném místě, změna distribuční sazby/jističe/kapacity, samoodečty a jiné). Práce s Portály Distribučních společností (vystavení Smlouvy o Připojení, rezervace kapacity, zpracování Rámcových smluv, demontáže měřidel a jiné). Zpracování výpovědí zákazníků/dodavatelů. Práce s portálem OTE (zpracování procesu změny dodavatele, zkrácení a prodloužení dodávky, námitka na změnu dodavatele a její přebití a jiné). Samostatné a efektivní rozhodování o postupech a řešení problémů. Příjem a kontrola smluvních podkladů od zákazníků.

Bo*********.o.

Pracovník zákaznického oddělení - storna

červenec 2015 – říjen 2016 1 rok a 4 měsíce

Zpracování požadavků od konkurenčních dodavatelů. Poskytování informací, zpracování výpovědí zákazníků/dodavatelů. Komunikace se zákazníku a distributory. Správa přidělené agendy v oddělení storen: XML zprávy OTE – standartní změna dodavatele, rychlá změna dodavatele, zkrácení/prodloužení dodávky do OPM, kontrola zpracování DUF/POF vs. registrace CDS OPM.

Bo*********.o.

Operátor zákaznické linky

březen 2013 – červen 2015 2 roky a 4 měsíce

Starost a péče o stávající i potencionální zákazníky. Poskytování informací, zpracování zákaznických požadavků a reklamací s cílem zajistit spokojenost a loajalitu zákazníků. Vyřizováních příchozích a odchozích hovorů na zákaznicke lince, e-mailů a dopisů. Spolupráce s oddělením Prodeje, Finančním a Churn týmem. Administrativní činnost.

T-***** s.

Operátor zákaznické linky

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

Starost a péče o stávající i potencionální zákazníky. Poskytování informací, zpracování zákaznických požadavků a reklamací s cílem zajistit spokojenost a loajalitu zákazníků.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Programovací jazyky

SQLZačátečník

Databázové systémy

PostgreSQLZačátečník

ERP a účetní software

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Axure RP

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

MS Excel

Obsahem kurzu byly pokročilé techniky vkládání dat, vyspělé techniky vyhledávání a úpravy dat, typy odkazů a prostorové vzorce, pokročilé možnosti formátování, spolupráce s jinými programy Office.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2022

Axure RP

Axure je UX designový nástroj používaný pro vytváření wireframe modelů a interaktivních prototypů. Axure je užitečný zejména pro návrháře desktopových a mobilních aplikací a mezi podnikovými společnostmi je vysoce ceněn pro vysokou úroveň funkčnosti a vizuálních detailů, které lze zabudovat do jeho prototypů.

říjen 2018

Zájmy

Samostudium, četba, fitness, outdoorové aktivity, auto-moto, Netflix.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45