Není foto: Z. M.
ID 949532

Z. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Chodov + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Pedagogická fakulta UK Praha

Speciální pedagogika se zaměřením na mobilitu osob se zrakovým postižením

září 2010 – srpen 2011Vysokoškolské

Pedagogická fakulta UK Praha

Speciální pedagogika se zaměřením na podporu zrakového vnímání

září 2008 – srpen 2009Vysokoškolské

Institut rehabilitace zrakově postižených

Prostorová orientace a samostatný pohyb zrakově postižených

září 2006 – červen 2007Vysokoškolské

Pedagogická fakulta UK Praha

Speciální pedagogika

září 2002 – červen 2007Vysokoškolské

Gymnázium Sladkovského nám. 8, Praha 3

Gymnázium

září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 1 měsíc

Ok*******žik

Speciální pedagog

září 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce

Doučování dětí rodičů zrakově postižených, asistence při orientaci v Bakaláři atd.

En*******ová

Zrakový terapeut

září 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce

Funkční vyšetření zraku

*********ská

Speciální pedagog

červenec 2023 – červen 2024 1 rok

Speciální pedagog ve školském poradenském pracovišti

*******ice

Speciální pedagog

prosinec 2021 – červen 2023 1 rok a 7 měsíců

Speciální pedagog školského poradenského pracoviště

Ag*********nku

Instruktor adaptačních kurzů

září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce

Teambuilding, vedení adaptačního kurzu pro MŠ, ZŠ, SŠ,VŠ, zaměstnance firem atd.

Ko*****ené

Speciální pedagog (Tyfloped) – Instruktor prostorové orientace zrakově postižených

září 2008 – červenec 2021 12 let a 11 měsíců

Výuka POSP ZP, výuka KKČ a psychologie

*********aku

Speciální pedagog

listopad 2016 – leden 2021 4 roky a 3 měsíce

Tyfloped, Zrakový terapeut, Instruktor prostorové orientace

Ko*****ené

Asistent pedagoga

prosinec 2008 – leden 2021 12 let a 2 měsíce

Asistence při vyučování žáků s multihandicapem

So*****ová

Zrakový terapeut

květen 2003 – leden 2021 17 let a 9 měsíců

Tyfloped - zrakový terapeut

In***** UK

Odborný asistent a Instruktor prostorové orientace zrakově postižených

září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce

Výuka POSP ZP

Šk*******ené

Asistent pedagoga

říjen 2000 – srpen 2007 6 let a 11 měsíců

1 rok asistent pedagoga v MŠ, 5 let noční vychovatelka

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

SPRÁVA WEBOVÝCH STRÁNEK

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Praktická cvičení pro děti s vývojovou dysfázií

Náměty, metody, postupy pro práci s dětmi s vývojovou dysfázií

leden 2024

Metody vyučování čtení

metody čtení

prosinec 2023

Pedagogická intervence pro žáky s dyslexií

Možnosti nápravy a efektivní metody

říjen 2023

Signály SPU - test rizika

Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při čtení a psaní

březen 2023

Vývojová dysfázie

diagnostika, možnosti nápravy vývojové dysfázie, speciální metody, postupy atd.

2023

Dyslexie a dysortografie prakticky

Cvičení, náměty, metody pro odstranění problémů plynoucích z dyslexie a dysortografie

listopad 2022

Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní

Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při získávání školních dovedností.

2022

Diagnostika matematických schopností a dovedností

Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při získávání školních dovedností.

2022

Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění

Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění

listopad 2017

Dynamická diagnostika dílčích zrakových oblastí nástrojem In-sight

Dynamická diagnostika dílčích zrakových oblastí nástrojem In-sight

listopad 2017

Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění

Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění

listopad 2017

První stupeň podpůrných opatření a jejich poskytování ve škole - plán pedagogické podpory

půrných opatření a jejich poskytování ve škole - plán pedagogické podpory

říjen 2017

Problematika integrace dítěte s poruchou autistického spektra

Problematika integrace dítěte s poruchou autistického spektra

září 2015

Oběti násilné činnosti a faktory s těmito skutečnostmi související

Oběti násilné činnosti a faktory s těmito skutečnostmi související

srpen 2015

Zvyšování právního vědomí pedagogů – školní modelové situace a možnosti jejich právního řešení

Zvyšování právního vědomí pedagogů – školní modelové situace a možnosti jejich právního řešení

srpen 2015

Nové metody v diagnostice a rozvoji zrakového vnímání u dětí se zdravotním postižením

Nové metody v diagnostice a rozvoji zrakového vnímání u dětí se zdravotním postižením

červen 2015

Efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami

Postupy a metody pro efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami

říjen 2014

Řešení konfliktů ve škole

Metody pro řešení konfliktů ve škole

leden 2014

Tisk braillských textů s aplikací Duxbury Braille Translator

Tisk braillských textů s aplikací Duxbury Braille Translator

srpen 2013

Rozvoj dovednosti jak jednat s lidmi a vycházet se svými žáky - nonverbální komunikace

Rozvoj dovednosti jak jednat s lidmi a vycházet se svými žáky - nonverbální komunikace

březen 2013

Doplnění odborné přípravy o problematiku žáků s PUP MZ

Doplnění odborné přípravy o problematiku žáků s PUP MZ, kategorie TP, ZP, SP, SPU-0, III_SP

únor 2011

Odborná příprava pro zadavatele MZ

Odborná příprava pro zadavatele MZ

únor 2011

Tvoření kurikulum pro konzervatoře

Jak tvořit kurikulum

listopad 2010

Instruktor POSP ZP

Instruktorství POSP ZP

červen 2010

Využití speciálních optických pomůcek ve výuce a příjmu informací u žáků se ZP

Využití speciálních optických pomůcek ve výuce a příjmu informací u žáků se ZP

duben 2010

Zdravotník zotavovacích akcí

První pomoc

září 2009

Základy prostorové orientace zrakově postižených

Základy prostorové orientace zrakově postižených

květen 2009

Základní uživatelské ICT znalostí a dovedností - Z

Základy PC

červen 2006

Školení poučených uživatelů - P

Státní informační politika ve vzdělávání

červen 2006

Zájmy

PÉČE O RODINU, SPORT (PLAVÁNÍ, CYKLISTIKA, SPINNING, JÓGA), PŘÍRODA A TURISTIKA, CESTOVÁNÍ, KULTURA, SPOLEČENSKÝ TANEC, LITERATURA

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45