Z. M. , životopis 949532
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent pedagoga Lektor-instruktor Speciální pedagog Terapeut Učitel žáků se speciálními potřebami Vychovatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Speciální pedagogika se zaměřením na mobilitu osob se zrakovým postižením
září 2010 – srpen 2011Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Speciální pedagogika se zaměřením na podporu zrakového vnímání
září 2008 – srpen 2009Vysokoškolské
Institut rehabilitace zrakově postižených
Prostorová orientace a samostatný pohyb zrakově postižených
září 2006 – červen 2007Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Speciální pedagogika
září 2002 – červen 2007Vysokoškolské
Gymnázium Sladkovského nám. 8, Praha 3
Gymnázium
září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 1 měsíc
Ok*******žik
Speciální pedagog
září 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Doučování dětí rodičů zrakově postižených, asistence při orientaci v Bakaláři atd.
En*******ová
Zrakový terapeut
září 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Funkční vyšetření zraku
ZŠ*********ská
Speciální pedagog
červenec 2023 – červen 2024 1 rok
Speciální pedagog ve školském poradenském pracovišti
Zá*******ice
Speciální pedagog
prosinec 2021 – červen 2023 1 rok a 7 měsíců
Speciální pedagog školského poradenského pracoviště
Ag*********nku
Instruktor adaptačních kurzů
září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce
Teambuilding, vedení adaptačního kurzu pro MŠ, ZŠ, SŠ,VŠ, zaměstnance firem atd.
Ko*****ené
Speciální pedagog (Tyfloped) – Instruktor prostorové orientace zrakově postižených
září 2008 – červenec 2021 12 let a 11 měsíců
Výuka POSP ZP, výuka KKČ a psychologie
ZŠ*********aku
Speciální pedagog
listopad 2016 – leden 2021 4 roky a 3 měsíce
Tyfloped, Zrakový terapeut, Instruktor prostorové orientace
Ko*****ené
Asistent pedagoga
prosinec 2008 – leden 2021 12 let a 2 měsíce
Asistence při vyučování žáků s multihandicapem
So*****ová
Zrakový terapeut
květen 2003 – leden 2021 17 let a 9 měsíců
Tyfloped - zrakový terapeut
In***** UK
Odborný asistent a Instruktor prostorové orientace zrakově postižených
září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce
Výuka POSP ZP
Šk*******ené
Asistent pedagoga
říjen 2000 – srpen 2007 6 let a 11 měsíců
1 rok asistent pedagoga v MŠ, 5 let noční vychovatelka
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
SPRÁVA WEBOVÝCH STRÁNEK
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Praktická cvičení pro děti s vývojovou dysfázií
Náměty, metody, postupy pro práci s dětmi s vývojovou dysfázií
leden 2024
Metody vyučování čtení
metody čtení
prosinec 2023
Pedagogická intervence pro žáky s dyslexií
Možnosti nápravy a efektivní metody
říjen 2023
Signály SPU - test rizika
Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při čtení a psaní
březen 2023
Vývojová dysfázie
diagnostika, možnosti nápravy vývojové dysfázie, speciální metody, postupy atd.
2023
Dyslexie a dysortografie prakticky
Cvičení, náměty, metody pro odstranění problémů plynoucích z dyslexie a dysortografie
listopad 2022
Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní
Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při získávání školních dovedností.
2022
Diagnostika matematických schopností a dovedností
Diagnostika, která umožňuje vyhledat děti děti s potencionálními problémy při získávání školních dovedností.
2022
Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění
Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění
listopad 2017
Dynamická diagnostika dílčích zrakových oblastí nástrojem In-sight
Dynamická diagnostika dílčích zrakových oblastí nástrojem In-sight
listopad 2017
Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění
Stanovení podpůrných opatření u žáků s poruchou binokulárního vidění
listopad 2017
První stupeň podpůrných opatření a jejich poskytování ve škole - plán pedagogické podpory
půrných opatření a jejich poskytování ve škole - plán pedagogické podpory
říjen 2017
Problematika integrace dítěte s poruchou autistického spektra
Problematika integrace dítěte s poruchou autistického spektra
září 2015
Oběti násilné činnosti a faktory s těmito skutečnostmi související
Oběti násilné činnosti a faktory s těmito skutečnostmi související
srpen 2015
Zvyšování právního vědomí pedagogů – školní modelové situace a možnosti jejich právního řešení
Zvyšování právního vědomí pedagogů – školní modelové situace a možnosti jejich právního řešení
srpen 2015
Nové metody v diagnostice a rozvoji zrakového vnímání u dětí se zdravotním postižením
Nové metody v diagnostice a rozvoji zrakového vnímání u dětí se zdravotním postižením
červen 2015
Efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Postupy a metody pro efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
říjen 2014
Řešení konfliktů ve škole
Metody pro řešení konfliktů ve škole
leden 2014
Tisk braillských textů s aplikací Duxbury Braille Translator
Tisk braillských textů s aplikací Duxbury Braille Translator
srpen 2013
Rozvoj dovednosti jak jednat s lidmi a vycházet se svými žáky - nonverbální komunikace
Rozvoj dovednosti jak jednat s lidmi a vycházet se svými žáky - nonverbální komunikace
březen 2013
Doplnění odborné přípravy o problematiku žáků s PUP MZ
Doplnění odborné přípravy o problematiku žáků s PUP MZ, kategorie TP, ZP, SP, SPU-0, III_SP
únor 2011
Odborná příprava pro zadavatele MZ
Odborná příprava pro zadavatele MZ
únor 2011
Tvoření kurikulum pro konzervatoře
Jak tvořit kurikulum
listopad 2010
Instruktor POSP ZP
Instruktorství POSP ZP
červen 2010
Využití speciálních optických pomůcek ve výuce a příjmu informací u žáků se ZP
Využití speciálních optických pomůcek ve výuce a příjmu informací u žáků se ZP
duben 2010
Zdravotník zotavovacích akcí
První pomoc
září 2009
Základy prostorové orientace zrakově postižených
Základy prostorové orientace zrakově postižených
květen 2009
Základní uživatelské ICT znalostí a dovedností - Z
Základy PC
červen 2006
Školení poučených uživatelů - P
Státní informační politika ve vzdělávání
červen 2006