Ing. Marie M. 42 let , životopis 798790
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Červený Kostelec + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Copywriter Editor Event Specialist Marketingová komunikace Office manager Pracovník back office Referent Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
zootechnika / živočišná výroba
2003 – 2008Vysokoškolské
Gymnázium Dr. Josefa Pekaře, Mladá Boleslav, Palackého 211
Gymnázium
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
CR*****lic
Specialistka provozu
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
● správa firemního CRM, webu, elektronického katalogu; tvorba ceníků ● podpora prodejního týmu, reporting ● vydávání firemního časopisu (kompletní zajištění obsahu, korektur, tisku a distribuce, komunikace s partnery) ● příprava smluv a podkladů pro výběrová řízení ● zajišťování náboru zaměstnanců
CRV
marketing manager
2017 – 2020 3 roky a 6 měsíců
kompletní zajišťování chodu marketingu (marketingová komunikace, strategie, budget, projekty, eventy...)
CRV
marketing specialist
2008 – 2017 9 let a 6 měsíců
od 2010: vedení projektů: * implementace systému CRM – technicko-administrativní zajištění, účast na jednáních a konzultace se zahraničními kolegy, školení a podpora uživatelů * implementace nástrojů elektronické podpory prodeje – zavedení tabletů (spolupráce na vývoji a testování aplikací, konzultace a příprava podkladů prodejnímu týmu cca 35 obchodníků včetně vzdálené podpory); zavedení elektronického katalogu (zjednodušení administrace, finanční i časová úspora); redesign webových stránek včetně zavedení interního diskusního fóra účast na projektu segmentace zákazníků a zavedení bonusového programu • organizace seminářů a konferencí až pro několik set účastníků (včetně mezinárodních), organizace odborně zaměřených zahraničních zájezdů • správa CRM – práce s daty, statistiky, reporting; spolupráce s prodejním týmem • šéfredaktorka časopisu Chov skotu (cca 2 roky) • příprava podkladů pro výběrová řízení atd. 2008-2010: organizace výstav a seminářů, příprava a zajištění výroby katalogů, správa webových stránek, překlady z AJ, editorská činnost – psaní a korektury článků do časopisu Chov skotu; zajišťování propag. materiálů (komunikace s externími dodavateli) atd.
Ba*****ist
referentka zahraničního obchodu
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
komunikace se zahraničními (anglicky mluvícími) klienty, vyřizování objednávek, reklamací, logistiky..., běžná administrativa
Ho*********ont
asistentka marketingu
2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců
organizace firemních akcí a kongresů, zajišťování propagačních předmětů, správa webu, běžná administrativa...
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
PHPNováček
SQLNováček
Databázové systémy
MySQL / MariaDBNováček
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingZačátečník
Google AnalyticsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
SEO, linkbuildingZačátečník
WordPress / CMSPokročilý
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Adobe InCopy, CRM Raynet
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
copywriting, reklama na facebooku - online kurzy
2020
Projektový management I - Nástroje a metody plánování projektu
2018
marketing CIMA A
2013
FCE
2012