Michaela Ž. 41 let , životopis 882261
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Valašské Meziříčí + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR Business Partner HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.
Veřejnosprávní činnost
1999 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 6 měsíců
So*********.o.
Personalistka
březen 2024 – dosud 10 měsíců
Nábor zaměstnanců na dělnické a THP pozice od zadání inzerce až po nástupní den, spolupráce s ÚP, zaměstnávání cizinců, spolupráce s agenturami, příprava pracovněprávních dokumentů, komunikace s uchazeči, partner pro zaměstnance, zajišťování lékařských prohlídek, onboarding. Zákonná školení, zabezpečení vzdělávání v celé společnosti.
Se*******.s.
Specialistka náboru, Specialistka vzdělávání, Personalistka
březen 2021 – únor 2024 3 roky
Nábor zaměstnanců na dělnické a THP pozice od zadání inzerce až po nástupní den, spolupráce se školami a ÚP, zaměstnávání cizinců, příprava nástupních dokumentů, komunikace s uchazeči, partner pro zaměstnance, zajišťování lékařských prohlídek, onboarding, setkávání se s nováčky ve zkušební době, apod. Zodpovědnost za vzdělávání ve společnosti, zákonná školení, spuštění nového vzdělávacího systému, zkušenost s dotacemi na školení, atp.
Te*****.s.
Provozní personální partner
2017 – únor 2021 4 roky a 2 měsíce
Zodpovědnost za přidělenou oblast (15 obchodů), zajišťování dodržování zákonných požadavků, nábor a školení zaměstnanců, vedení pohovorů na manažerské pozice, rozvoj a trénink zaměstnanců, nástupnický plán, zodpovědnost za dodržování struktur - spolupráce s řediteli a manažery ohledně náboru, řízení výkonnosti, apod.
Te*****.s.
Personální manažer + Manažer pokladní zóny
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Nábor a školení zaměstnanců a brigádníků, zodpovědnost za dodržování zákonných požadavků, zajištění chodu pokladní zóny.
Te*****.s.
Prodavač/ka
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
Práce na pokladně, pultu informací, hlavní pokladně a koordinování pokladní zóny.
ČE*****.o.
Fakturant/ka
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Práce se systémem SAP, vystavování dodacích listů a faktur.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Prezentační dovednosti
Kurz k prohloubení prezentačních dovedností - školení, apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2018