Marie K. 35 let , životopis 1297647
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Církevní střední odborná škola
Ekonomicko-administrativní služby
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let
Ko*******.s.
Specialista zpracování transakcí
červenec 2010 – srpen 2024 14 let a 2 měsíce
Příjem a výdej směnek včetně inventarizace. Inventy zástavních smluv. Řešení požadavků a předávání na kolegy či jiná oddělení. Kontrola příchozí dokumentace, především korporátní klientela. Ukládání scanované a elektronické dokumentace. Vyhledávání dokumentace v systémech banky. Komunikace s front office, middle office a back office. Podílení na testování nových programů a aplikací. Vypracovávání rozpisu směn pro kolegy. Objednávky kancelářských potřeb pro několik oddělení.
ČE*********.s.
Externí pracovník Back office
2010 – červen 2010 6 měsíců
Přepis smluv na plyn. Kontrola smluv. Kontaktování zákazníků v případě chyb. Práce v SAP.
Do*********iří
Recepční v administrativě
září 2009 – prosinec 2009 4 měsíce
Vyřizování telefonátů a pošty. Kontakt s klienty domova, návštěvníky a pracovníky.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
OpenOffice, LibreOffice, Money S3,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Základy účetnictví
Podvojné účetnictví, faktury, mzdy
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2024