M. S. , životopis 1000278
Představa o práci
Kde hledám práci
Vyšehořovice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Náborář Personalista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Kvarta
Management cestovního ruchu a hotelnictví
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 16 let
Ai*******.s.
Specialista rozvoje a vzdělávání
květen 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců
Plánování a organizování firemních školení a rozvojových aktivit; vedení rozvojových programů (mentoring; koučování); komplexní sběr zpětných vazeb napříč firmou a práce s nimi; zajišťování externích rozvojových aktivit; podílení se na implementaci plánování cílů zaměstnanců. Práce v systému Simble a ESO9. Administrativní podpora rozvojového týmu.
Ma*******éče
Vodafone Czech Republic a.s.
říjen 2016 – dosud 8 let a 2 měsíce
Vedla jsem tým 4 lidí, který zajišťoval podporu celému oddělení Péče. Mohla jsem zde uplatnit své zkušenosti z předchozích pozic a přinést tak nový směr, protože oddělení Prodeje a Kvality jsou zcela odlišná než oddělení Péče. Hodila se mi má dynamika, protože jsme velmi často řešili nouzové situace, které si žádaly rychlé a účinné řešení. Například v co nejkratším termínu zařídit, aby zákazníci přestali volat na linku a využívali jiné kanály. A dále jsem se zapojovali do spouštění nových propozic a museli jsme zajistit, aby lidé na lince byli připraveni, měli vše potřebné a spuštění proběhlo hladce. Od 12/2017 jsem na mateřské.
Me*****tor
Vodafone Czech Republic a.s.
květen 2015 – září 2016 1 rok a 5 měsíců
Zodpovědnost za výsledky svěřených prodejen v daném regionu, rozvoj vedoucího prodejny, tvorba školení a následné vzdělávání zaměstnanců, možnost realizovat své nápady, podílení se na dodržování vysoké kvality při komunikaci se zákazníkem.
St*******ger
Vodafone Czech Republic a.s.
říjen 2013 – duben 2015 1 rok a 7 měsíců
Vedení pobočky Vodafone na centrále a pak na Václavském náměstí. Největší zkušenost jsem si odnesla z pobočky na centrále. Nejen že jsem zvedla výsledky o 30%, ale také jsem stabilizovala tým, který udržet na prodejně, kde řešíte nejvíce konfliktních situací denně, není vůbec jednoduché. Dále jsem se také sama musela velmi dobře naučit řešit konfliktní situace, protože mnoho z nich moji kolegové vyřešit nemohli. Za tuto zkušenost jsem obrovsky vděčná, protože dnes díky tomu dokážu vyřešit vše v klidu, se zaměřením na obsah a fakta.
De*********ger
Vodafone Czech Republic a.s.
listopad 2012 – září 2013 11 měsíců
Zástupce vedoucího prodejny, zaměření na tým, výsledky a chod prodejny, podílení se na školení zaměstnanců.
Re*****jny
Vodafone Czech Republic a.s.
prosinec 2008 – říjen 2012 3 roky a 11 měsíců
Díky svým výsledkům v oblasti prodeje a kvality hovorů jsem byla ambasadorem školení pro prodejce zaměřeného právě na kvalitu hovorů a zvednutí výsledků. Také jsem se aktivně podílela na projektu, který seznamoval zaměstnance napříč celou firmou s Prodejním oddělením.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Organizační dovednosti
Kurzy
Vedoucí pracovník Vodafone Czech Republic a.s.
Složení zkoušky prokazující dovednosti důležité pro výkon činnosti manažera.
říjen 2013