Není foto: M. S.
ID 1000278

M. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vyšehořovice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Kvarta

Management cestovního ruchu a hotelnictví

září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou

Praxe 16 let

Ai*******.s.

Specialista rozvoje a vzdělávání

květen 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců

Plánování a organizování firemních školení a rozvojových aktivit; vedení rozvojových programů (mentoring; koučování); komplexní sběr zpětných vazeb napříč firmou a práce s nimi; zajišťování externích rozvojových aktivit; podílení se na implementaci plánování cílů zaměstnanců. Práce v systému Simble a ESO9. Administrativní podpora rozvojového týmu.

Ma*******éče

Vodafone Czech Republic a.s.

říjen 2016 – dosud 8 let a 2 měsíce

Vedla jsem tým 4 lidí, který zajišťoval podporu celému oddělení Péče. Mohla jsem zde uplatnit své zkušenosti z předchozích pozic a přinést tak nový směr, protože oddělení Prodeje a Kvality jsou zcela odlišná než oddělení Péče. Hodila se mi má dynamika, protože jsme velmi často řešili nouzové situace, které si žádaly rychlé a účinné řešení. Například v co nejkratším termínu zařídit, aby zákazníci přestali volat na linku a využívali jiné kanály. A dále jsem se zapojovali do spouštění nových propozic a museli jsme zajistit, aby lidé na lince byli připraveni, měli vše potřebné a spuštění proběhlo hladce. Od 12/2017 jsem na mateřské.

Me*****tor

Vodafone Czech Republic a.s.

květen 2015 – září 2016 1 rok a 5 měsíců

Zodpovědnost za výsledky svěřených prodejen v daném regionu, rozvoj vedoucího prodejny, tvorba školení a následné vzdělávání zaměstnanců, možnost realizovat své nápady, podílení se na dodržování vysoké kvality při komunikaci se zákazníkem.

St*******ger

Vodafone Czech Republic a.s.

říjen 2013 – duben 2015 1 rok a 7 měsíců

Vedení pobočky Vodafone na centrále a pak na Václavském náměstí. Největší zkušenost jsem si odnesla z pobočky na centrále. Nejen že jsem zvedla výsledky o 30%, ale také jsem stabilizovala tým, který udržet na prodejně, kde řešíte nejvíce konfliktních situací denně, není vůbec jednoduché. Dále jsem se také sama musela velmi dobře naučit řešit konfliktní situace, protože mnoho z nich moji kolegové vyřešit nemohli. Za tuto zkušenost jsem obrovsky vděčná, protože dnes díky tomu dokážu vyřešit vše v klidu, se zaměřením na obsah a fakta.

De*********ger

Vodafone Czech Republic a.s.

listopad 2012 – září 2013 11 měsíců

Zástupce vedoucího prodejny, zaměření na tým, výsledky a chod prodejny, podílení se na školení zaměstnanců.

Re*****jny

Vodafone Czech Republic a.s.

prosinec 2008 – říjen 2012 3 roky a 11 měsíců

Díky svým výsledkům v oblasti prodeje a kvality hovorů jsem byla ambasadorem školení pro prodejce zaměřeného právě na kvalitu hovorů a zvednutí výsledků. Také jsem se aktivně podílela na projektu, který seznamoval zaměstnance napříč celou firmou s Prodejním oddělením.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Organizační dovednosti

Kurzy

Vedoucí pracovník Vodafone Czech Republic a.s.

Složení zkoušky prokazující dovednosti důležité pro výkon činnosti manažera.

říjen 2013

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45