Jana B. 50 let , životopis 1280573
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola Plzeň
Ekonomika a management (Ekonomika podniku)
září 1988 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 8 měsíců
Ky***** o.
Specialista reportingu, Zákaznický servis
červen 2005 – červen 2023 18 let a 1 měsíc
Zákaznický servis, vč. podpory projektového oddělení. Komunikace telefonická i osobní, firemní klienti a interní oddělení. Práce ve směnném provozu. Projednání podmínek a cílů projektových / pracovních plánů vs. monitorování cílů, dodací lhůty a aktualizace reportů. Sdílení, archivace manuálů a obchodních dokumentů. Práce v týmu i samostatně. Prezentace a interní školení.
Do*******aha
Zákaznický servis, Administrativa
květen 2002 – prosinec 2004 2 roky a 8 měsíců
Zákaznický servis - telefonická a elektronická komunikace s klienty a dopravci. Zápisy do interních systémů a dohled nad splněnými objednávkami, řešení stížností a reklamací.
Na*******io.
Pracovník podpory zákazníků
červen 1999 – duben 2002 2 roky a 11 měsíců
Zákaznický servis, oddělení výroby a distribuce. Vedení evidence předplatitelů, podpora výrobnímu teamu, spolupráce s tiskárnami, grafickými studii, objednání rozvozu publikací.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
MS Teams, Slack conferences and chat.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Praxe vice jak 15 let v nadnárodní společnosti, znalost slovem a písmem 2 světových jazyků , čeština a angličtina. Odolnost vůči změnám zadání pracovních úkolů a hledání náhradních řešení.
Kurzy
Soft Skills / Dovednosti prezentace před publikem, vedeni malých teamů.
Prezentace, např. manuálu nebo změn do dokumentů. Vedení diskuze a předvedení závěrečné verze dokumentů. Vedení a komunikace v malých teamech 6-10 lidí.
červenec 2020
Project planing and leading
Vedení osnovy projektů, úprava dat ohledně zdrojů (osoby, materiál a finanční jednotky). Tvorba reportů a grafů v Excelu , případně úpravy samotných projektových plánů. Datumy zahájení a konce jednotlivých úkolů a etap. Rozpočet nákladů na jednotlivé fáze projektu.
říjen 2019