Foto: Ing. Dita J.
ID 893698

Ing. Dita J. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická

Chemie a technologie potravin

září 2011 – červen 2013Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická

Chemie a technologie potravin

září 2008 – červen 2011Bakalářské

Městská střední odborná škola Klobouky u Brna

Informatika v ekonomice

září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 4 měsíce

Ra*******.s.

Specialista psaní úvěrových smluv

březen 2021 – dosud 3 roky a 10 měsíců

Úprava, přepis a vytváření úvěrových smluv, včetně tomu související zajišťovací dokumentace pro korporátní společnosti. Smlouvy se upravují dle produktových pravidel a obchodních poradců, kteří jednají s klienty. Momentálně jsem na rodičovské dovolené do května 2027.

Ok*********.o.

Asistentka právního oddělení

listopad 2019 – únor 2021 1 rok a 4 měsíce

Kontrola a evidence pohledávek v sytému Evolio. Chystání předžalobních výzev, žalob, dokumentů souvisejících s exekucemi a insolvencemi Kontrola smluv s dodavateli. Kontrola stanovených podmínek pro dodavatele (např. zajištění protikorupčních dodatků) Jednání se spolupracujícími notáři, advokáty, soudy a úřady. Součinnost s policií ČR, SR, ČOI, SOI. Aktivní práce v systému SAP.

Ok*********.o.

Asistentka interního auditu, kontroly a bezpečnosti

duben 2016 – listopad 2019 3 roky a 8 měsíců

Kontrola pracovních postupů u prodejen a oddělení centrály. Jednoduché účetnictví a účtování inventurních rozdílů. Evidence škodových protokolů a zajištění srážek zaměstnancům a franchizantům společnosti. Evidence výběrových řízení. Tvorba pokynů a pracovních postupů. Výpomoc s procesy týkající se odělení logistiky a IT. Aktivní práce v systému SAP.

Če*******.p.

Administrativní pracovnice/pracovnice přepážky

září 2014 – březen 2016 1 rok a 7 měsíců

Ověřování podpisů a listin, vydávání veřejných a neveřejných výpisů. Služby v rámci datových schránek a certifikační autority. Administrativa pro podavatele v rámci úvěrové smlouvy se společností, řešení produktů a obsluha klientů, zajišťování obchodní části společnosti, práce se systémem. Získání: certifikace v rámci služeb Czech POINT, certifikace z ČNB z kurzu bankovek a mincí, padělání a pozměňování, certifikace on-line neživotního pojištění v rámci České pojišťovny.

Na*****.o.

Asistentka ředitele, recepční

září 2013 – srpen 2014 1 rok

Organizace jednání, školení a společenských akcí. Chystání podkladů a dokumentů na akce. Personální podpora, zařizování právních úkonů, obchůzky notářů a soudů, školení a zaučování podřízených a praktikantů, administrativní činnost, průvodcovská činnost, aj.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

SAP, Evolio, ISOR

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Certifikát psaní všemi deseti

2008

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45