Ing. Dita J. 35 let , životopis 893698
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Kontrolor v chemickém průmyslu Kontrolor v potravinářské výrobě Laborant v chemii a potravinářství Pracovník výzkumu a vývoje - chemie, potraviny Referent Úvěrový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Chemie a technologie potravin
září 2011 – červen 2013Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Chemie a technologie potravin
září 2008 – červen 2011Bakalářské
Městská střední odborná škola Klobouky u Brna
Informatika v ekonomice
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 4 měsíce
Ra*******.s.
Specialista psaní úvěrových smluv
březen 2021 – dosud 3 roky a 10 měsíců
Úprava, přepis a vytváření úvěrových smluv, včetně tomu související zajišťovací dokumentace pro korporátní společnosti. Smlouvy se upravují dle produktových pravidel a obchodních poradců, kteří jednají s klienty. Momentálně jsem na rodičovské dovolené do května 2027.
Ok*********.o.
Asistentka právního oddělení
listopad 2019 – únor 2021 1 rok a 4 měsíce
Kontrola a evidence pohledávek v sytému Evolio. Chystání předžalobních výzev, žalob, dokumentů souvisejících s exekucemi a insolvencemi Kontrola smluv s dodavateli. Kontrola stanovených podmínek pro dodavatele (např. zajištění protikorupčních dodatků) Jednání se spolupracujícími notáři, advokáty, soudy a úřady. Součinnost s policií ČR, SR, ČOI, SOI. Aktivní práce v systému SAP.
Ok*********.o.
Asistentka interního auditu, kontroly a bezpečnosti
duben 2016 – listopad 2019 3 roky a 8 měsíců
Kontrola pracovních postupů u prodejen a oddělení centrály. Jednoduché účetnictví a účtování inventurních rozdílů. Evidence škodových protokolů a zajištění srážek zaměstnancům a franchizantům společnosti. Evidence výběrových řízení. Tvorba pokynů a pracovních postupů. Výpomoc s procesy týkající se odělení logistiky a IT. Aktivní práce v systému SAP.
Če*******.p.
Administrativní pracovnice/pracovnice přepážky
září 2014 – březen 2016 1 rok a 7 měsíců
Ověřování podpisů a listin, vydávání veřejných a neveřejných výpisů. Služby v rámci datových schránek a certifikační autority. Administrativa pro podavatele v rámci úvěrové smlouvy se společností, řešení produktů a obsluha klientů, zajišťování obchodní části společnosti, práce se systémem. Získání: certifikace v rámci služeb Czech POINT, certifikace z ČNB z kurzu bankovek a mincí, padělání a pozměňování, certifikace on-line neživotního pojištění v rámci České pojišťovny.
Na*****.o.
Asistentka ředitele, recepční
září 2013 – srpen 2014 1 rok
Organizace jednání, školení a společenských akcí. Chystání podkladů a dokumentů na akce. Personální podpora, zařizování právních úkonů, obchůzky notářů a soudů, školení a zaučování podřízených a praktikantů, administrativní činnost, průvodcovská činnost, aj.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
SAP, Evolio, ISOR
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Certifikát psaní všemi deseti
2008