Hana L. 40 let , životopis 1330890
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Specialista logistiky Supply Chain Specialist
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická, Olomouc, Božetěchova 3
Aplikace výpočetní techniky se zaměřením na ekonomiku
září 2005 – červen 2008Vyšší odborné
Obchodní akademie, Olomouc, tř. Spojenců 11
Podniková ekonomika
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 7 měsíců
Dg*******.o.
Specialista plánování výroby
červen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 7 měsíců
Zodpovědnost za plánování výroby v systému Navision - úprava denních a týdenních plánů výroby různých strojů a jejich prezentace managementu (tiskové, laminovací a řezací stroje) - urgentní změny plánů na základě aktuální situace - synchronizace výroby jednotlivých etap zakázky na všech strojích - denní komunikace s mistry a plánování střihu materiálů do formátů potřebných na zakázky Reporting vedení závodu - denní plány - týdenní plnění plánů - měsíční odpady vzniklé při střihu materiálu - měsíční monitoring vzorků Sledování zakázek - plnění termínů expedice - komunikace se zákaznickým servisem a obchodním oddělením - dodržování stanovených KPI Denní komunikace - s výrobním oddělením - s technology - v anglickém a českém jazyce Schvalování zakázek Kontrola materiálu - komunikace napříč odděleními nákupu, kvality a logistiky Organizace expedice potřebných fólií z mateřské společnosti
Ed*****.o.
Inventory control clerk
červen 2011 – červen 2016 5 let a 1 měsíc
Nestandartní transakce v MRP systému Mapics - příjem a odpis vzorků - příjem a výdej zboží v rámci projektu - příjem zboží na cestě - příjem zboží z konsignačního skladu - příjem zboží z kooperace, odpis zboží zasílaného na kooperaci - vyskladňování schválených vzorků z inspekce - odpisy zmetků z nové výroby a zboží do spotřeby - konverze položek, inventurní transakce, převody mezi sklady - rušení příjmů Denní komunikace - v anglickém a českém jazyce - s oddělením logistiky, sourcingu a kvality - plánování a koordinace týmu skladníků za účelem optimalizace toku zásob - aktivní rozhodování a řízení pohybu zásob na základě logistických procesů Práce s reportem nezaplacených faktur - komunikace s finančním oddělením Opravy negativního skladu - kontrola položek v inspekci a interní dokumentaci - komunikace s odděleními logistiky, kvality, výroby Archivace dodacích listů - zakládání dodacích listů - organizace přepravy dodacích listů do externího skladu Kontrola chybovosti skladu - zasílání měsíčního reportu na dřízenému - identifikace chybných transakcí a spolupráce při řešení konkrétních neshod
El*****.o.
Kombinovaná funkce – asistentka a nákupčí
červenec 2008 – červen 2011 3 roky
- akvizice nových dodavatelů, udržování jejich seznamů a ceníků - denní komunikace se stávajícími dodavateli - zajišťování materiálu a zboží pro výrobu, plánování výroby - příjem zboží na sklad, zajištění plateb za zboží - vyhledávání potencionálních odběratelů (hromadná korespondence) - administrativní práce (cestovní příkazy, vedení knihy jízd, reklamace, příjmové a výdejové pokladní doklady) - základní účetní operace - výroba a testování hardwarových komponent - shromažďování podkladů pro řízení projektů - kontrola jednotlivých nákladových složek v rámci jednotlivých projektů
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
QIZkušený
Další programy a počítačové znalosti
KnSoft, Mapics, Navision
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Multitasking, time management