Foto: Hana L.
ID 1330890

Hana L. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická, Olomouc, Božetěchova 3

Aplikace výpočetní techniky se zaměřením na ekonomiku

září 2005 – červen 2008Vyšší odborné

Obchodní akademie, Olomouc, tř. Spojenců 11

Podniková ekonomika

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 7 měsíců

Dg*******.o.

Specialista plánování výroby

červen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 7 měsíců

Zodpovědnost za plánování výroby v systému Navision - úprava denních a týdenních plánů výroby různých strojů a jejich prezentace managementu (tiskové, laminovací a řezací stroje) - urgentní změny plánů na základě aktuální situace - synchronizace výroby jednotlivých etap zakázky na všech strojích - denní komunikace s mistry a plánování střihu materiálů do formátů potřebných na zakázky Reporting vedení závodu - denní plány - týdenní plnění plánů - měsíční odpady vzniklé při střihu materiálu - měsíční monitoring vzorků Sledování zakázek - plnění termínů expedice - komunikace se zákaznickým servisem a obchodním oddělením - dodržování stanovených KPI Denní komunikace - s výrobním oddělením - s technology - v anglickém a českém jazyce Schvalování zakázek Kontrola materiálu - komunikace napříč odděleními nákupu, kvality a logistiky Organizace expedice potřebných fólií z mateřské společnosti

Ed*****.o.

Inventory control clerk

červen 2011 – červen 2016 5 let a 1 měsíc

Nestandartní transakce v MRP systému Mapics - příjem a odpis vzorků - příjem a výdej zboží v rámci projektu - příjem zboží na cestě - příjem zboží z konsignačního skladu - příjem zboží z kooperace, odpis zboží zasílaného na kooperaci - vyskladňování schválených vzorků z inspekce - odpisy zmetků z nové výroby a zboží do spotřeby - konverze položek, inventurní transakce, převody mezi sklady - rušení příjmů Denní komunikace - v anglickém a českém jazyce - s oddělením logistiky, sourcingu a kvality - plánování a koordinace týmu skladníků za účelem optimalizace toku zásob - aktivní rozhodování a řízení pohybu zásob na základě logistických procesů Práce s reportem nezaplacených faktur - komunikace s finančním oddělením Opravy negativního skladu - kontrola položek v inspekci a interní dokumentaci - komunikace s odděleními logistiky, kvality, výroby Archivace dodacích listů - zakládání dodacích listů - organizace přepravy dodacích listů do externího skladu Kontrola chybovosti skladu - zasílání měsíčního reportu na dřízenému - identifikace chybných transakcí a spolupráce při řešení konkrétních neshod

El*****.o.

Kombinovaná funkce – asistentka a nákupčí

červenec 2008 – červen 2011 3 roky

- akvizice nových dodavatelů, udržování jejich seznamů a ceníků - denní komunikace se stávajícími dodavateli - zajišťování materiálu a zboží pro výrobu, plánování výroby - příjem zboží na sklad, zajištění plateb za zboží - vyhledávání potencionálních odběratelů (hromadná korespondence) - administrativní práce (cestovní příkazy, vedení knihy jízd, reklamace, příjmové a výdejové pokladní doklady) - základní účetní operace - výroba a testování hardwarových komponent - shromažďování podkladů pro řízení projektů - kontrola jednotlivých nákladových složek v rámci jednotlivých projektů

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

QIZkušený

Další programy a počítačové znalosti

KnSoft, Mapics, Navision

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Multitasking, time management

Zájmy

Cyklistika, turistika, sport, posezení/setkávání s přáteli, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45