Bc. Sanela B. 44 let , životopis 743245
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Pracovník back office Učitel základní školy
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Filozofická fakulta, Univerzita Tuzla, Bosna a Hercegovina
učitelství dějepisu a zeměpisu
1998 – 2003Bakalářské
Učitelská střední škola, Tuzla, Bosna a Hercegovina
učitelství
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 10 měsíců
Te*****r.o
specialista oddělení Péče o klienty pro HR a CZ
červen 2024 – srpen 2024 3 měsíce
-telefonická a e-mailová komunikace s klienty e-shopu -komunikace s oddělením logistiky a přepravní a kurýrní službou -společně s obchodním oddělením chystání cenové nabídky zákazníkům -zadávání objednávek do interního systému
OX*******hia
senior back office specialist / kontrola práce zákaznického servisu
červen 2021 – květen 2024 3 roky
-Kontrola zpracovaných e-mailu back office-u -vytváření back office manuálů -zpracování klientských depozitů přes platební bránu TrustPay a Ecommpay -kontrola dodržování regulatorních a interních předpisů a AML zákonu -překlad klientské dokumentace a jiných dokumentů z EN a CZ do chorvatštiny -překlad webových stránek do chorvatštiny v programu crowdin -pravidelný reporting
OX*******hia
Pracovník back office / zákaznická podpora pro investiční společnost
červen 2020 – červen 2021 1 rok a 1 měsíc
-Administrativa a evidence spojená s registrací klientů na online obchodní platformě -Organizační a administrativní podpora managerů a týmů -Administrativní dohled nad realizovanými projekty -Shromažďování vstupních dat, jejich třídění , vyhodnocování a následné zpracování v interním systému a databázi -Komunikace s klienty a zákaznický servis - Klienty z HR/CZ/SK
AT******* CZ
specialista zákaznické podpory
březen 2020 – květen 2020 3 měsíce
-Poskytování technické podpory zákazníkům -Odpovídání na dotazy zákazníků týkající se jak technické, tak servisní problematiky. Včasné řešení požadavků prostřednictvím telefonu, emailu, online atd. -Vedení záznamů o veškeré komunikaci se zákazníkem a evidence provedených úkonů. -Dle potřeby působení jako prostředník mezi klientem a interními podpůrnými týmy společnosti.
Gy*****BiH
učitelka dějepisu a zeměpisu
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
- příprava veškerých podkladů k vedení studijní hodiny - rozvíjení kreativity studentů - motivace studentů k lepšímu výkonu - interaktivní výuka - spravedlivé známkování dle výkonu
Zá*****zla
učitelka dějepisu a zeměpisu
září 2012 – září 2014 2 roky a 1 měsíc
- příprava veškerých podkladů k vedení studijní hodiny - rozvíjení kreativity studentů - motivace studentů k lepšímu výkonu - interaktivní výuka - spravedlivé známkování dle výkonu
Fi*****BiH
odborný asistent archeologie
2004 – 2009 5 let a 6 měsíců
- každodenní kancelářské práce jako vedení korespondence emailem i poštou, ukládání a zpracovávání veškerých potřebných dokumentů v elektronické a papírové podobě a psaní reportů - vedení, pomoc a mentorování studentů ve výzkumných projektech a psaní diplomových prací - pozorování a zaznamenávání rozvoje studentů na akademické půdě - asistování v přípravě, plánování a vedení přednášek - vymýšlení inovativních možností ve vzdělávání
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinapokročilá
chorvatštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Shoptet, SupportBox, Retino, Raynet, CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení