Foto: Bc. Dana B.
ID 1319706

Bc. Dana B. 56 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Fakulta hornicko - geologická VŠB - TU Ostrava

Informační a sytémový management

2005 – červen 2008Bakalářské

Střední ekonomická škola

Obchod a služby

1982 – červen 1986SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 3 měsíce

ORLEN Unipetrol RPA s.r.o., Litvínov

Specialista nákupu

2018 – březen 2024 6 let a 3 měsíce

Nákup ropy dle potřeby výroby a stavu zásob v rafinérii a administrativa s tím spojená. Pravidelné stahování cen ropy (Thomson Reuters/Argus Direct/Platts). Sledování dodávek ropy, pravidelné reporty, podklady pro celní řízení, ČSÚ, objednávky na ropu a zemní plyn (SAP), podklady pro fakturaci ropy, kontrola faktur, úzká spolupráce s finanční účtárnou. ISDL - kontrola stavu ZČ v ORV (stav ložená/vykládka/k odsunu). Tvorba množstevních protokolů dle bilance vykládky a vážních lístků. Zakládání dispozic na zpětných chod prázdných cisteren zákazníkovi. Organizace přepravy zásilek povahy nebezpečného zboží dle ADR. Správa smluv v Dok-Systemu.

Lovochemie, a.s., Lovosice

Personalista

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Administrativní zajištění nástupů a propouštění zaměstnanců, změn zařazení, včetně zařazení a vyřazení do mimoevidenčního stavu a změn pracovních smluv a ostatních pracovněprávních dokumentů. Zajišťování pracovnělékařské péče. Nábory zaměstnanců, docházkový systém, organizační struktura společnosti, harmonogramy, hlášení zaměstnavatele na zdravotní pojišťovny, úzká spolupráce se mzdovou účtárnou, oblast benefitů. Vyhotovování personálních reportů dle požadavků. Správa a údržba aktuálních personálních dat v informačním systému SAP. Vedení osobních spisů zaměstnanců.

Lovochemie, a.s., Lovosice

Specialista pro vzdělávání a rozvoj

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Příprava, koordinace, plánování a vyhodnocování systému vzdělávání všech zaměstnanců společnosti. Kompletní zajištění všech vzdělávacích akcí (zákonných, odborných, jazykových a rozvojových). Plánování a správa rozpočtu. Tvorba a aktualizace interních dokumentů v oblasti vzdělávání. Účast na tvorbě popisů pracovních pozic napříč celou společností. Roční hodnocení zaměstnanců.

ČESKÁ RAFINÉRSKÁ, a.s., Litvínov

Specialista tréninkového a kompetenčního centra

2009 – 2014 5 let a 6 měsíců

Příprava, řízení, koordinace a vyhodnocování systému vzdělávání operátorů a laborantů. Komplexní zajištění zákonných vzdělávacích akcí, výkonnostních a rozvojových školení zaměstnanců. Organizační zajištění veškerých zákonných vzdělávacích akcí včetně potřebných administrativních činností. Řízení konceptu vytváření kompetenčních modelů napříč celou společností. Tvorba a správa eLearning kurzů, vyhodnocování. Koordinace činností v oblasti preventivní zdravotní péče o zaměstnance. Příprava podkladů a vyhodnocování výběrových řízení na poskytovatele služeb. Spolupodílení se na řízení procesu vzdělávání. Správa systému zaměstnaneckých benefitů včetně potřebných administrativních činností.

ČESKÁ RAFINÉRSKÁ, a.s., Kralupy nad Vltavou

Personalista

2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců

Administrativní zajištění nástupů a propouštění zaměstnanců včetně zařazení a vyřazení do mimoevidenčního stavu a změny pracovní smlouvy. Vyplňování potvrzení - půjčky, soudy, sociální péče apod. Evidenční listy důchodového pojištění, předávání příslušným orgánům a organizacím. Vyhotovování personálních reportů dle požadavků. Správa a údržba aktuálních personálních dat v informačním systému SAP. Vedení kartotéky zaměstnanců. Organizování společenských akcí.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Mzdová účetní

mzdové účetnict

2017

Efektivní komunikace

2015

Hodnocení zaměstnanců

2014

360˚ Zpětná vazba

2013

Projektové řízení

2012

Personální manažer

2003

Zájmy

Cestování, turistika, sport, četba, chalupa

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45