D. B. , životopis 1319706
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR specialista Logistik Nákupčí Personalista Pracovník back office Referent Specialista logistiky Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Fakulta hornicko - geologická VŠB - TU Ostrava
Informační a sytémový management
2005 – červen 2008Bakalářské
Střední ekonomická škola
Obchod a služby
1982 – červen 1986SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
OR*****nov
Specialista nákupu
2018 – březen 2024 6 let a 3 měsíce
Nákup ropy dle potřeby výroby a stavu zásob v rafinérii a administrativa s tím spojená. Pravidelné stahování cen ropy (Thomson Reuters/Argus Direct/Platts). Sledování dodávek ropy, pravidelné reporty, podklady pro celní řízení, ČSÚ, objednávky na ropu a zemní plyn (SAP), podklady pro fakturaci ropy, kontrola faktur, úzká spolupráce s finanční účtárnou. ISDL - kontrola stavu ZČ v ORV (stav ložená/vykládka/k odsunu). Tvorba množstevních protokolů dle bilance vykládky a vážních lístků. Zakládání dispozic na zpětných chod prázdných cisteren zákazníkovi. Organizace přepravy zásilek povahy nebezpečného zboží dle ADR. Správa smluv v Dok-Systemu.
Lo*********ice
Personalista
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Administrativní zajištění nástupů a propouštění zaměstnanců, změn zařazení, včetně zařazení a vyřazení do mimoevidenčního stavu a změn pracovních smluv a ostatních pracovněprávních dokumentů. Zajišťování pracovnělékařské péče. Nábory zaměstnanců, docházkový systém, organizační struktura společnosti, harmonogramy, hlášení zaměstnavatele na zdravotní pojišťovny, úzká spolupráce se mzdovou účtárnou, oblast benefitů. Vyhotovování personálních reportů dle požadavků. Správa a údržba aktuálních personálních dat v informačním systému SAP. Vedení osobních spisů zaměstnanců.
Lo*********ice
Specialista pro vzdělávání a rozvoj
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Příprava, koordinace, plánování a vyhodnocování systému vzdělávání všech zaměstnanců společnosti. Kompletní zajištění všech vzdělávacích akcí (zákonných, odborných, jazykových a rozvojových). Plánování a správa rozpočtu. Tvorba a aktualizace interních dokumentů v oblasti vzdělávání. Účast na tvorbě popisů pracovních pozic napříč celou společností. Roční hodnocení zaměstnanců.
ČE*********nov
Specialista tréninkového a kompetenčního centra
2009 – 2014 5 let a 6 měsíců
Příprava, řízení, koordinace a vyhodnocování systému vzdělávání operátorů a laborantů. Komplexní zajištění zákonných vzdělávacích akcí, výkonnostních a rozvojových školení zaměstnanců. Organizační zajištění veškerých zákonných vzdělávacích akcí včetně potřebných administrativních činností. Řízení konceptu vytváření kompetenčních modelů napříč celou společností. Tvorba a správa eLearning kurzů, vyhodnocování. Koordinace činností v oblasti preventivní zdravotní péče o zaměstnance. Příprava podkladů a vyhodnocování výběrových řízení na poskytovatele služeb. Spolupodílení se na řízení procesu vzdělávání. Správa systému zaměstnaneckých benefitů včetně potřebných administrativních činností.
ČE*******vou
Personalista
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
Administrativní zajištění nástupů a propouštění zaměstnanců včetně zařazení a vyřazení do mimoevidenčního stavu a změny pracovní smlouvy. Vyplňování potvrzení - půjčky, soudy, sociální péče apod. Evidenční listy důchodového pojištění, předávání příslušným orgánům a organizacím. Vyhotovování personálních reportů dle požadavků. Správa a údržba aktuálních personálních dat v informačním systému SAP. Vedení kartotéky zaměstnanců. Organizování společenských akcí.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mzdová účetní
mzdové účetnict
2017
Efektivní komunikace
2015
Hodnocení zaměstnanců
2014
360˚ Zpětná vazba
2013
Projektové řízení
2012
Personální manažer
2003