Alina K. 32 let , životopis 1380079
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Zličín + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Copywriter Office manager Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ufa State Aviation Technical University (USATU)
Human Resource Management
září 2010 – červen 2015Vysokoškolské
Praxe 5 let a 4 měsíce
Ku*****ter
Specialista na marketing sociálních sítí
únor 2024 – dosud 11 měsíců
Správa Instagramu: Komplexní vedení firemního profilu, zahrnující tvorbu a publikaci Stories, příspěvků a Reels s cílem zvýšit zapojení publika a dosah. Fotografie a videoprodukce: Samostatná realizace foto a video obsahu, včetně natáčení, úpravy a postprodukce pro profesionální prezentaci. Copywriting: Psaní textů na míru pro sociální sítě s důrazem na medicínská a vzdělávací témata, přizpůsobených potřebám a očekáváním cílové skupiny. Cílená reklama (Targeting): Nastavení a optimalizace reklamních kampaní s orientací na generování leadů pro kurzy, efektivní správa rozpočtu a maximalizace výsledků.
Po*****ter
Specialista na marketing sociálních sítí
červen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Správa Instagramu: Kompletní vedení účtů s tvorbou strategií, plánováním a přípravou obsahových plánů. Copywriting a tvorba obsahu: Psaní textů na lékařská témata, tvorba grafických materiálů a udržování estetické konzistence profilu. Fotografie a videoprodukce: Realizace a úprava fotografií a videí, včetně tvorby Reels pro vyšší zapojení publika.
Fr*******cer
Freelancer
září 2021 – červen 2023 1 rok a 10 měsíců
Realizace menších projektů v oblasti digitálního marketingu, zahrnující nastavení cílené reklamy, tvorbu kreativních vizuálů a správu firemních účtů na Instagramu.
Vz*****ion
Account Manager
únor 2018 – leden 2020 2 roky
Organizovala a zajišťovala proces podání dokumentů pro získání víza v České republice, včetně komunikace s příslušnými státními institucemi a kontroly dodržení všech potřebných formalit. Poskytovala konzultace klientům, pomáhala s výběrem vzdělávacích institucí a ubytování, organizovala pohovory k posouzení potřeb klientů a podporovala je ve všech fázích přípravy na přesun. Vedla systematickou evidenci informací o každém klientovi, sledovala pokrok a zajišťovala včasné plnění všech závazků.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
ukrajinštinapokročilý začátečník
češtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixZačátečník
MacOSExpert
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaExpert
FigmaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingExpert
E-mail marketingZkušený
Google AdsZkušený
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Střih videaZkušený
Tvorba animacíPokročilý
Úprava fotekExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení