Ing. Michaela B. 28 let , životopis 864214
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vršovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Letuška / steward Marketingový ředitel/manažer Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Ředitel ve školství a vzdělání Učitel střední školy Učitel základní školy Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Provoz a ekonomika
září 2020 – únor 2023Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Provoz a ekonomika
září 2017 – červen 2020Bakalářské
Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha
Bankovnictví a pojišťovnictví
září 2016 – červen 2017Bakalářské
Gymnázium Jeseník
Gymnázium (osmileté všeobecné)
září 2007 – červen 2015SŠ s maturitou
Základní škola Boženy Němcové, Jeseník
bez zaměření
září 2002 – červen 2007Základní
Praxe 8 let
Ko*********nka
Specialista middle office
září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Zajišťování hladkého přechodu obchodů a transakcí mezi front-office, back-office a útvary řízení rizik se znalostmi produktů, obchodních i back-office procesů a směrnic pro řízení rizik. Zadávání obchodů do systémů správně podle daných podmínek a směrnic banky, aby došlo k jejich včasnému zpracování. Kontrolování zpracovaných položek. Komunikace s protistranami (klienti, úřady, atd.) o standardních úkolech, pro podpoření hladkého a včasného zpracování jednotlivých obchodů a transakcí. Sledování standardů tuzemského a zahraničních trhů (market practices), včetně příslušné regulace.
Ko*********nka
Account officer
srpen 2021 – srpen 2022 1 rok a 1 měsíc
Poskytování administrativně-technické a organizační podpory analytikům/bankovním poradcům při zajišťování komplexní obsluhy a akvizice klientů. Příprava podkladů a smluvní dokumentace. Udržování informací o klientech v příslušných aplikacích KB.
Ko*********nka
Administrativní pracovník
listopad 2018 – červen 2021 2 roky a 8 měsíců
Remediace v projektu KYC. Kontrola klientských údajů, práce s interními systémy banky, komunikace s bankovními poradci, spolupráce s oddělením Compliance
Ad*********ol.
Administrativní pracovník
červen 2018 – září 2018 4 měsíce
Zajištění chodu kanceláře, organizace a plánování obchodních schůzek, sledování termínů, zápisy z porad, péče o návštěvy.
Úř*******ahy
Administrativní pracovník
prosinec 2015 – srpen 2016 9 měsíců
Práce na počítači, obsluha kopírovacích zdrojů, zajišťování propojení mezi nezaměstnanými a volnými pracovními místy přes počítačový systém.
SZ*****.o.
Lektor-instruktor
září 2014 – červen 2015 10 měsíců
Lektorka tance (roztleskáváčky) žáků od 8 do 13 let.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce