Kristýna P. 33 let , životopis 795499
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Marketingová komunikace Office manager Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Referent Specialista HR marketingu Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola tradičních řemesel HERMÉS MB s.r.o.
Gastronomie
2006 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 8 měsíců
Ma*********ená
Specialista marketingu
září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Během mateřské dovolené jsem aktivně pokračovala v profesním rozvoji: Charita Kralupy nad Vltavou – Pečovatelka a administrativní pracovník Poskytování terénní péče klientům podle jejich individuálních potřeb. Organizace a plánování návštěv, tvorba směnových rozpisů pro pečovatelky. Zajištění administrativních činností a správy služebních vozidel. Realitní kancelář Finem – Specialista na marketing a správu nemovitostí Tvorba atraktivních textů a marketingových materiálů k nemovitostem. Fotografie, videoprezentace a zpracování inzerce pro realitní nabídky. Plánování prohlídek a správa webu a sociálních sítí společnosti.
Sc*****ger
Dotační specialistka / Social Media Specialistka
červen 2020 – září 2022 2 roky a 4 měsíce
Zpracování podkladů pro zákazníky, řešení dotačních programů a komunikace s klíčovými institucemi. Koordinace a školení nových zaměstnanců. Správa firemních sociálních sítí, včetně zakládání a řízení Instagramu a Facebooku. Tvorba kreativního obsahu: texty, grafické materiály, plakáty, vizitky, videa. Spolupráce na kampaních, včetně plánování a realizace marketingových akcí. Koordinace projektů technického oddělení a spolupráce s ředitelem. Zajištění dodávek technického vybavení na sklad a komunikace s prodejnami v rámci podpory retailu. Organizace výběrových řízení, vedení dokumentace a evidence k projektům. Administrativní činnosti zajišťující hladký chod technického úseku.
Sa*****ung
zákaznický servis
květen 2018 – srpen 2020 2 roky a 4 měsíce
příjem zákaznických reklamací a je jich vyřizování, zpracování telefonických požadavků se zajištěním rychlého řešení, spolupráce s obchodním oddělením,provozem,skladem a vozovým parkem, přijímání a vyřizování podnětů - žádosti,dotazy,atd. profesionální vyjednávání při vyřizování neshod podle zadání, zpracování dat do systému, kontrola kompletní realizace dodávky, kontrolování zpoždění položek, zpracování odchylek,zakázek a objednávek,
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
Creator StudioPokročilý
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Střih videaZkušený
Tvorba animacíZkušený
Úprava fotekZkušený