Kristýna P. 33 let , životopis 795499
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Velvary + 20 km ochota dojíždět Mapa Slaný + 15 km ochota dojíždět Mapa Kralupy nad Vltavou + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Marketingová komunikace Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Referent Specialista HR marketingu Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola tradičních řemesel HERMÉS MB s.r.o.
Gastronomie
2006 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 8 měsíců
Ma*********ená
Specialista marketingu
září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Během mateřské dovolené jsem aktivně pokračovala v profesním rozvoji: Charita Kralupy nad Vltavou – Pečovatelka a administrativní pracovník Poskytování terénní péče klientům podle jejich individuálních potřeb. Organizace a plánování návštěv, tvorba směnových rozpisů pro pečovatelky. Zajištění administrativních činností a správy služebních vozidel. Realitní kancelář Finem – Specialista na marketing a správu nemovitostí Tvorba atraktivních textů a marketingových materiálů k nemovitostem. Fotografie, videoprezentace a zpracování inzerce pro realitní nabídky. Plánování prohlídek a správa webu a sociálních sítí společnosti.
Sc*****ger
Dotační specialistka / Social Media Specialistka
červen 2020 – září 2022 2 roky a 4 měsíce
Zpracování podkladů pro zákazníky, řešení dotačních programů a komunikace s klíčovými institucemi. Koordinace a školení nových zaměstnanců. Správa firemních sociálních sítí, včetně zakládání a řízení Instagramu a Facebooku. Tvorba kreativního obsahu: texty, grafické materiály, plakáty, vizitky, videa. Spolupráce na kampaních, včetně plánování a realizace marketingových akcí. Koordinace projektů technického oddělení a spolupráce s ředitelem. Zajištění dodávek technického vybavení na sklad a komunikace s prodejnami v rámci podpory retailu. Organizace výběrových řízení, vedení dokumentace a evidence k projektům. Administrativní činnosti zajišťující hladký chod technického úseku.
Sa*****ung
zákaznický servis
květen 2018 – srpen 2020 2 roky a 4 měsíce
příjem zákaznických reklamací a je jich vyřizování, zpracování telefonických požadavků se zajištěním rychlého řešení, spolupráce s obchodním oddělením,provozem,skladem a vozovým parkem, přijímání a vyřizování podnětů - žádosti,dotazy,atd. profesionální vyjednávání při vyřizování neshod podle zadání, zpracování dat do systému, kontrola kompletní realizace dodávky, kontrolování zpoždění položek, zpracování odchylek,zakázek a objednávek,
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
Creator StudioPokročilý
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Střih videaZkušený
Tvorba animacíZkušený
Úprava fotekZkušený