Jaroslava V. 47 let , životopis 1369547
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Expedient Kouč Kvalitář Obalový specialista Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Specialista logistiky Vedoucí / manažer skladu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SHŠ Havířov
Hotelnictví (Management hotelového provozu)
1992 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 10 měsíců
Ca*********.s.
Specialista kvality, specialista logistiky
červen 2016 – říjen 2024 8 let a 5 měsíců
Kontrola kvality - oddělení Kvality a vývoje - kompletní kontrola kvality a jakosti včetně platné legislativy; práce s K2 - stavy skladů, přeskladnění, převodky, pohyb zboží; testování a spolupráce na řešení inovací produktů; prezentace Showroomu - vystavení, popis, aktualizace zboží; zpracování podkladů k poradám, výběrovým řízením a výstavám; tvorba protokolů, reportů a výstupních kontrol (Excel), jejich archivace; spolupráce s produktovými specialisty, celním deklarantem a ostatními odd.; zadávání dat do IS; provádění pravidelných inventur a odpisů. Specialista pracovník logistiky - denní práce s K2 - vystavování faktur, dodacích listů, dobropisů, převodek, příjemek; denní spolupráce se skladem, obchodními zástupci, prodejnami a přepravci; řešení reklamací
Zd*******vna
Zástupce vedoucí prodejny
květen 2015 – květen 2016 1 rok a 1 měsíc
Kompletní zajištění chodu prodejny - objednávání zboží, skladová evidence, prezentace zboží a aktivní prodej, práce s pokladnou a terminálem, fakturace
Gl*********řov
Zástupce vedoucí oddělení textilu
říjen 2011 – duben 2015 3 roky a 7 měsíců
Prezentace a přímý prodej zboží; zaučení nových zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; práce s pokladnou, terminálem a čtečkou; plánování směn a vedení týmu zaměstnanců; řešení reklamací; práce s VZV
Pa*********ery
Asistentka mistra výroby, vedoucí prodejny Ostrava
květen 2000 – březen 2011 10 let a 11 měsíců
Ve výrobě želatinových cukrovinek plynulé zajištění chodu výroby; tvorba etiket a štítků dle platné legislativy; spolupráce s laboratoří; kontrola kvality výrobků; vedení směny; práce s PC K2. Po otevření podnikové prodejny její kompletní zásobování a vedení; plánování směn; provádění inventur; práce s pokladnou a terminálem
Mi*********.o.
Manažerka
únor 1999 – duben 2000 1 rok a 3 měsíce
Kompletní zodpovědnost za vedení provozovny rychlého občerstvení; vedení a plánování směn týmu zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; pravidelné týdenní inventury; práce s pokladnou a terminálem
IN*****Kos
Asistentka ředitele stavební společnosti
červenec 1997 – leden 1999 1 rok a 7 měsíců
Vedení časového harmonogramu ředitele; jednání s klienty a úřady; vedení personální agendy zaměstnanců (vystavení a ukončení pracovních smluv, zápočtových listů, ELDP); objednávání stavebního materiálu včetně dopravy; zpracování smluv o dílo a jejich dodatků, rozpočtů a průvodních zpráv pro stavební úřady; spolupráce s katastry nemovitostí, OSSZ, ÚP a Cizineckou policií
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
K2Zkušený
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
MS Office
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Excel
2009