Není foto: J. V.
ID 1369547

J. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SHŠ Havířov

Hotelnictví (Management hotelového provozu)

1992 – 1997SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 10 měsíců

Ca*********.s.

Specialista kvality, specialista logistiky

červen 2016 – říjen 2024 8 let a 5 měsíců

Kontrola kvality - oddělení Kvality a vývoje - kompletní kontrola kvality a jakosti včetně platné legislativy; práce s K2 - stavy skladů, přeskladnění, převodky, pohyb zboží; testování a spolupráce na řešení inovací produktů; prezentace Showroomu - vystavení, popis, aktualizace zboží; zpracování podkladů k poradám, výběrovým řízením a výstavám; tvorba protokolů, reportů a výstupních kontrol (Excel), jejich archivace; spolupráce s produktovými specialisty, celním deklarantem a ostatními odd.; zadávání dat do IS; provádění pravidelných inventur a odpisů. Specialista pracovník logistiky - denní práce s K2 - vystavování faktur, dodacích listů, dobropisů, převodek, příjemek; denní spolupráce se skladem, obchodními zástupci, prodejnami a přepravci; řešení reklamací

Zd*******vna

Zástupce vedoucí prodejny

květen 2015 – květen 2016 1 rok a 1 měsíc

Kompletní zajištění chodu prodejny - objednávání zboží, skladová evidence, prezentace zboží a aktivní prodej, práce s pokladnou a terminálem, fakturace

Gl*********řov

Zástupce vedoucí oddělení textilu

říjen 2011 – duben 2015 3 roky a 7 měsíců

Prezentace a přímý prodej zboží; zaučení nových zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; práce s pokladnou, terminálem a čtečkou; plánování směn a vedení týmu zaměstnanců; řešení reklamací; práce s VZV

Pa*********ery

Asistentka mistra výroby, vedoucí prodejny Ostrava

květen 2000 – březen 2011 10 let a 11 měsíců

Ve výrobě želatinových cukrovinek plynulé zajištění chodu výroby; tvorba etiket a štítků dle platné legislativy; spolupráce s laboratoří; kontrola kvality výrobků; vedení směny; práce s PC K2. Po otevření podnikové prodejny její kompletní zásobování a vedení; plánování směn; provádění inventur; práce s pokladnou a terminálem

Mi*********.o.

Manažerka

únor 1999 – duben 2000 1 rok a 3 měsíce

Kompletní zodpovědnost za vedení provozovny rychlého občerstvení; vedení a plánování směn týmu zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; pravidelné týdenní inventury; práce s pokladnou a terminálem

IN*****Kos

Asistentka ředitele stavební společnosti

červenec 1997 – leden 1999 1 rok a 7 měsíců

Vedení časového harmonogramu ředitele; jednání s klienty a úřady; vedení personální agendy zaměstnanců (vystavení a ukončení pracovních smluv, zápočtových listů, ELDP); objednávání stavebního materiálu včetně dopravy; zpracování smluv o dílo a jejich dodatků, rozpočtů a průvodních zpráv pro stavební úřady; spolupráce s katastry nemovitostí, OSSZ, ÚP a Cizineckou policií

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

K2Zkušený

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

MS Office

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Excel

2009

Zájmy

literatura, sport, film

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45