Není foto: Jaroslava V.
ID 1369547

Jaroslava V. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SHŠ Havířov

Hotelnictví (Management hotelového provozu)

1992 – 1997SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 4 měsíce

Ca*********.s.

Specialista kvality (6let), logistika (2roky)

červen 2016 – říjen 2024 8 let a 5 měsíců

Kontrola kvality - oddělení Kvality a vývoje - kompletní kontrola kvality a jakosti včetně platné legislativy; práce s K2 - stavy skladů, přeskladnění, převodky, pohyb zboží; testování a spolupráce na řešení inovací produktů; prezentace Showroomu - vystavení, popis, aktualizace zboží; zpracování podkladů k poradám, výběrovým řízením a výstavám; tvorba protokolů, reportů a výstupních kontrol (Excel), jejich archivace; spolupráce s produktovými specialisty, celním deklarantem a ostatními odd.; zadávání dat do IS; provádění pravidelných inventur a odpisů. Administrativní pracovník logistiky - denní práce s K2 - vystavování faktur, dodacích listů, dobropisů, převodek, příjemek; denní spolupráce se skladem, obchodními zástupci, prodejnami a přepravci; řešení reklamací

Zd*******vna

Zástupce vedoucí prodejny

květen 2015 – květen 2016 1 rok a 1 měsíc

Kompletní zajištění chodu prodejny - objednávání zboží, skladová evidence, prezentace zboží a aktivní prodej, práce s pokladnou a terminálem, fakturace

Gl*********řov

Zástupce vedoucí oddělení textilu

říjen 2011 – duben 2015 3 roky a 7 měsíců

Prezentace a přímý prodej zboží; zaučení nových zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; práce s pokladnou, terminálem a čtečkou; plánování směn a vedení týmu zaměstnanců; řešení reklamací; práce s VZV

Pa*********ery

Asistentka mistra výroby, vedoucí prodejny Ostrava

květen 2000 – březen 2015 14 let a 11 měsíců

Ve výrobě želatinových cukrovinek plynulé zajištění chodu výroby; tvorba etiket a štítků dle platné legislativy; spolupráce s laboratoří; kontrola kvality výrobků; vedení směny; práce s PC K2. Po otevření podnikové prodejny její kompletní zásobování a vedení; plánování směn; provádění inventur; práce s pokladnou a terminálem

Mi*********.o.

Manažerka

únor 1999 – duben 2000 1 rok a 3 měsíce

Kompletní zodpovědnost za vedení provozovny rychlého občerstvení; vedení a plánování směn týmu zaměstnanců a jejich pravidelné školení; zásobování a vedení skladu; pravidelné týdenní inventury; práce s pokladnou a terminálem

IN*****Kos

Asistentka ředitele stavební společnosti

červenec 1997 – leden 1999 1 rok a 7 měsíců

Vedení časového harmonogramu ředitele; jednání s klienty a úřady; vedení personální agendy zaměstnanců (vystavení a ukončení pracovních smluv, zápočtových listů, ELDP); objednávání stavebního materiálu včetně dopravy; zpracování smluv o dílo a jejich dodatků, rozpočtů a průvodních zpráv pro stavební úřady; spolupráce s katastry nemovitostí, OSSZ, ÚP a Cizineckou policií

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Excel

2009

Zájmy

literatura, sport, film

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45