Kamila H., DiS. 43 let , životopis 1376509
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola Filipínského Brno
Veřejná správa
září 2003 – květen 2007Vyšší odborné
Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD
Ekonomie
září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 2 měsíce
Ai*********ank
Specialista Kompletace
duben 2024 – dosud 8 měsíců
Aktivace rámcových smluv k účtům, přiřazení disponenta a držitele k bankovnímu účtu. Zpracování žádostí o půjčky a konsolidace. Telefonické kontaktování klientů za účelem doplnění žádosti a případné ověření. Řešení písemných požadavků klientů, ověřování doložených dokladů klienta. Práce v systému AMG, OBS a Genesys.
Ai*********ank
Brigádník Kompletace
listopad 2021 – duben 2024 2 roky a 6 měsíců
Zpracování doručené dokumentace v programu Genesys, vytvoření požadavku na zpracování v AMG nebo OBS, písemná komunikace s klienty. Zpracování doložených dokladů a aktivace rámcových smluv v AMG.
Ja*********ora
Administrativní pracovník
listopad 2022 – leden 2024 1 rok a 3 měsíce
Přijímání objednávek, jejich zpracování a expedice. Komunikace se zákazníky, evidence zakázek firmy a jejich administrativní zpracování, vedení skladové evidence a objednávání zboží. Práce s účetním systémem Pohoda. Telefonická a emailová komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků, sjednávání termínu montáže, případně servisu podlahového vytápění. Vytváření dokumentace hotových zakázek pro zákazníka
Te******* O2
Pracovník back office
srpen 2010 – březen 2015 4 roky a 8 měsíců
Přijímání písemných požadavků klienta na změnu, zakládání a rušení mobilních služeb tarifů pro firmy. Zadávání těchto změn do interního systému O2. Komunikace s prodejnami, ověření změn u pracovníků společnosti, která o změnu požádala a řešení požadavků, dle přání zákazníka
Če*******lna
Bankovní poradce, pokladník
červen 2008 – červenec 2010 2 roky a 2 měsíce
Poradenské služby v oblasti hotovostních a bezhotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví, aktivní telemarketing. Aktivní nabídka a prodej produktů Finanční slupiny České spořitelny.
Ko*****.s.
Operátor Call centra
květen 2007 – květen 2008 1 rok a 1 měsíc
Telefonický kontakt s klienty při nahlašování pojistných událostí, zadávání do interního systému pojišťovny.
Če*****.s.
Operátor životního pojištění, správa neživotního pojištění
červenec 2005 – srpen 2006 1 rok a 2 měsíce
Zadávání a kontrola pojistných smluv v interním systému ( pojištění budov, automobilů, domácností, vyřizování žádosti klientů, korespondence s obchodními zástupci a klienty. Zadávání nových pojistných smluv do systému (pojištění osob), hodnocení pojistných událostí rozřazování korespondence a předávání specializacím, korespondence s lékaři, soudy a klienty.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace