Ivana H. 50 let , životopis 1371436
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
OA Pionýrská Brno
Pomaturitní návazné dvouleté studium, obor Ekonomika a administrativa
1992 – 1994SŠ s maturitou
SPŠ stavební, Kudelova Brno
Vodohospodářské stavby
1988 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 11 měsíců
Ok*********.o.
Specialista back office
březen 2015 – dosud 9 let a 9 měsíců
- administrativu a fakturaci spojenou s objednávkami z eshopu - zpracování rozpracovaných zakázek s důrazem na kontrolu pohybů, naskladnění a expedici zboží - péče o klienty s důrazem na spokojenost tuzemských zákazníků - úzká spolupráce s oddělením logistiky a centrálními sklady pro zajištění plynulého předávání objednávek - administrativní podpora kamenných prodejen
JE*****R.O
Asistentka prodeje, administrativa eshopu
leden 2008 – únor 2015 7 let a 2 měsíce
- poskytování kompletního zákaznického servisu včetně poradenství při nákupu zboží a služeb, financování na prodejně - plánování logistiky dopravy, montáže - zpracování zakázek z eshopu, kontrola průběhu objednávky s důrazem na kontrolu pohybů, naskladnění a expedici zboží
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
QIZačátečník
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
JIRA, Salesforce
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace