Foto: Mgr. Michaela C.
ID 1310340

Mgr. Michaela C. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Třebíč + 15 km ochota dojíždět Mapa Velké Meziříčí + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Cyrilometodějská teologická fakulta UP v Olomouci

Charitativní a sociální práce

září 2019 – květen 2021Vysokoškolské

Cyrilometodějská teologická fakulta UP v Olomouci

Charitativní a sociální práce

září 2016 – červen 2019Bakalářské

Gymnázium Jana Blahoslava a Střední pedagogická škola, Přerov, Denisova 3

Gymnázium (Čtyřleté gymnázium - živé jazyky)

září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou

Praxe 3 roky a 9 měsíců

VI*********.o.

Sociální pracovník

září 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců

Poskytování odborného sociálního poradenství a pomoci klientům domova se zvláštním režimem a pacientům dlouhodobé lůžkové péče při řešení jejich obtížných životních situací, provádění sociálního šetření, vedení procesu přijímání klientů do domova se zvláštním režimem, poskytování informací a poradenství zájemcům o sociální službu domov se zvláštním režimem a zájemcům o hospitalizaci ve zdravotnickém zařízení dlouhodobé lůžkové péče, provádění hodnocení kvality poskytované sociální služby v souladu s platnými postupy a navrhování opatření pro zkvalitnění služby, vytváření a aktualizování standardů kvality sociální služby, pracovních postupů a řádů, školení zaměstnanců v oblasti standardů kvality a pracovních postupů, zajišťování dohledu nad procesem individuálního plánování s klienty a poskytování metodické podpory zaměstnancům v této oblasti, zajišťování a zasílání pravidelných hlášení o personálních změnách a změnách v registraci na Ministerstvo práce a sociálních věcí, aktivní účast při kontrolách inspekce sociálních služeb a zajišťování potřebné dokumentace, orientace v legislativě (zejména v Zákoně č. 108/2006 Sb. a Vyhlášce č. 505/2006 Sb.), zajišťování souladu s legislativními požadavky v praxi, komunikace s úřady (úřady práce, okresní správy sociálního zabezpečení, městské a obecní úřady), soudy a jinými institucemi, vedení dokumentace klientů domova se zvláštním režimem a pacientů dlouhodobé lůžkové péče, uzavírání a ukončování smluv s klienty, vystavování faktur za poskytnuté služby, kontrola úhrad klientů za poskytované služby, řešení nedoplatků a přeplatků, včetně vratek za nevyužité služby.

Ge*****.s.

Obchodní poradce

červenec 2021 – srpen 2022 1 rok a 2 měsíce

Správa klientského portfolia v oblasti penzijního spoření a životního, majetkového a cestovního pojištění, poskytování komplexního poradenství a klientského servisu v rámci Generali České pojišťovny, vedení obchodních jednání, uzavírání smluv a související administrativa.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45