Mgr. Lucie B. 29 let , životopis 664529
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR konzultant HR specialista Kouč Personalista Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Hradec Králové
Sociální pedagogika
září 2020 – červen 2022Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
2016 – 2019Bakalářské
Biskupské gymnázium, církevní základní škola, mateřská škola a základní umělecká škola Hradec Králové
Gymnázium
2011 – 2015SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 5 měsíců
Mě*******ětí
Sociální pracovník
červenec 2022 – dosud 2 roky a 5 měsíců
Úsek péče o děti v §6. Od července 2022 do prosince 2023 výkon sociálního pracovníka na úseku péče o dítě a opatrovnictví. Od ledna 2024 dosud výkon vedoucího úseku sociální kurately.
Ma*******ětí
Administrativní pracovník
duben 2022 – červen 2022 3 měsíce
Vypomáhání s kompletováním, ukončováním a vyřazováním spisů klientů, archivování spisů, administrativní činnost, práce v MS Office a interních programech.
Ce*****UHK
Administrativní pracovník
září 2020 – červen 2022 1 rok a 10 měsíců
Obsluha klientů centra (buď přímo nebo telefonicky) - obvykle studentů a pedagogů univerzity. Výroba, výdej a revalidace ID karet, nastavení hesel do univerzitního portálu, výroba a výdej pevných a kroužkových vazeb, obsluha tiskáren.
Ob*******čín
Stážista
červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce
Zasvěcení do každodenních aktivit sociálních pracovnic NZDM, práce s dětmi (hry, pomoc při přípravě domácích úkolů, povídání), samostatné vytváření měsíčního harmonogramu aktivit, samostatná příprava a realizace denního programu zaměřeného na prevenci online rizikového chování. Angažovala jsem se zejména v NZDM PoHoDa (Hořice), méně jsem působila i v NZDM Relax (Nová Paka) a v NZDM Exit (Jičín).
ČSOB
Klientský pracovník
říjen 2019 – 2020 1 rok a 3 měsíce
Hlavní náplní je komunikace se zákazníky, pomáhání při řešení problémů týkajících se bankovních záležitostí, administrativní zpracovávání běžných a spořících účtů či vedlejších produktů včetně jejich aktivního nabízení. Práce je též hodně zaměřena na mapování individuálních potřeb klientů.
Di*********ové
Praktikant
říjen 2018 – prosinec 2018 3 měsíce
Administrativní činnost.
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Základy první psychické pomoci
květen 2021
Zkouška ČBA pro poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení a na bydlení
listopad 2019