Foto: Bc. Veronika V.
ID 1420597

Bc. Veronika V. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Ambis vysoká škola, a.s.

Podniková ekonomika a management

2018 – 2022Bakalářské

SOŠ Euroškola Česká Lípa

Výpočetní technika a ekonomika

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 7 měsíců

******* p.

SLM Manager (Service Level Management)

březen 2022 – duben 2025 3 roky a 2 měsíce

• komunikace/spolupráce s managementem Ministerstva vnitra ČR (IKT, SOKB) • odpovědnost za agendy konferenčních platforem mezi NAKIT a beneficienty (MV ČR, PČR, GŘ HZS) s porozuměním manažerským diskuzím: 1) z pohledu strategického (Strategické SLM, delimitace služeb z NHS apod.) 2) z pohledu technického (SLM tým k NHS, PS Procesy a služby, Shrnutí otevřených veřejných zakázek a RFI) 3) z legislativního pohledu na ceny (role tajemníka Cenového výboru NHS související se spoluprací s Business Controllingem podniku, spolupráce v rámci Řídicího výboru NHS za NAKIT) • spolupráce s ostatními členy Oddělení Service Delivery Management se zaměřením na sledování plnění či nedodržování smluvních podmínek a SLA vůči zákazníkům, reportingu a plnění za účelem fakturace a kreditace smluvního plnění • revize katalogových listů, spolupráce při tvorbě smluvních dodatků atp. • absolvent školení pro PowerFlow z úrovně designera (platforma pro digitalizaci a řízení procesů) • absolvent mezinárodního kurzu pro management v IT zakončeného certifikátem (ITIL 4 Foundation)

Om*******.o.

PR Manager

květen 2018 – srpen 2021 3 roky a 4 měsíce

• odpovědnost za publicitu klientů • tvorba komunikačního plánu/strategie pod dohledem Managing Directora • tvorba tiskových zpráv, autorských textů, advertoralů, inzerce a marketingových textů • komunikace s novináři (redakční i inzertní spolupráce, zajištění/zpracování rozhovorů, čtenářských soutěží atp.) • odpovědnost za přípravu obsahu klientského periodika • spolupráce při zajištění eventů pro média/novináře (tiskové konference, křty, press tripy) • monitoring médií, tvorba reportů • tvorba obsahu pro sociální sítě (text a vizuál – Canva, Gimp)

Ob*********nce

Vedoucí kanceláře/asistentka vedení strany

únor 2017 – prosinec 2017 11 měsíců

(předseda předsednictva Ing. Pavel Sehnal) • zodpovědnost za provoz a administrativu kanceláře • vyřizování telefonické a písemné komunikace (provoz, členové, veřejnost) • administrace a správa členské databáze, spolupráce s krajskými manažery • příprava podkladů pro účetní, zodpovědnost za plnění finančních závazků, sledování cash flow, správa pokladny • spolupráce na zajištění a organizaci sněmů a tiskových konferencí strany

SP*********ční

Asistentka/recepční

říjen 2016 – leden 2017 4 měsíce

(Vlastník holdingu Ing. Pavel Sehnal; smlouva na dceřinou společnost Capital Management Company, a.s.) • přijímání návštěv, zajištění zázemí pro zasedání vedení společnosti • evidence a distribuce pošty a fakturace • zajištění kancelářských potřeb a občerstvení

ID*********.s.

Asistentka generálního ředitele

říjen 2015 – červen 2016 9 měsíců

• plnění požadavků generálního ředitele, plánování a organizace jeho diáře • zajištění porad vedení v rámci holdingu a zápisy z porad • odpovědnost za administrativní agendu sekretariátu GŘ a sledování plnění úkolů jednotlivých útvarů společnosti, zabývajícími se inženýringem dopravních staveb

Ex*********tor

Administrativní pracovnice/vykonavatel exekutora

říjen 2013 – srpen 2015 1 rok a 11 měsíců

• pověření exekutorem k samostatnému vyřizování exekuční agendy (vydávání úředních písemností – součinnosti, blokace majetku, splátkové kalendáře) • spolupráce s veřejnou a státní správou (komunikace s Exekutorskou komorou, ministerstvy, policií, soudy, právními zástupci, notáři, insolvenčními správci) • administrace a spolupráce v rámci dražeb movitých a nemovitých věcí • správa pokladny (odpovědnost za výběr dlužných částek v neomezené výši)

VI*****.o.

Asistentka prodeje vinných produktů

říjen 2012 – duben 2013 7 měsíců

• zajištění degustací a účast na propagačních a společenských akcích • zodpovědnost za fakturaci a správu pokladny, vedení a evidenci skladu • spolupráce na tvorbě zákaznického newsletteru

KA*******.s.

Asistentka/recepční

březen 2010 – září 2010 7 měsíců

• zajištění provozu recepce reklamní agentury a zázemí pro jednání • evidence a vyřizování korespondence a telefonické komunikace • zajišťování služebních cest, kurýrů, kancelářských potřeb a občerstvení

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ProCreate - digitální ilustrace (samouk)

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Cit pro detail a zároveň schopnost nadhledu

Kurzy

ITIL 4 Foundation (PeopleCert)

Management v IT (Certificate: GR[kontaktní údaj odstraněn]VV)

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2025

Exekutorská komora České republiky

Osvědčení vykonavatele exekutora

březen 2015

Akademie Iuris - Právo

Roční právnický kurz (Certifikát pracovníka právní kanceláře: 23512/04-20/418)

2007

Zájmy

Olejomalba, digitální ilustrace (Procreate), design, společenské a všeobecné dění

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45