
Bc. Veronika V. 38 let , životopis 1420597
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Copywriter Event Specialist Konzultant v mediích, reklamě, PR Moderátor / konferenciér Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ambis vysoká škola, a.s.
Podniková ekonomika a management
2018 – 2022Bakalářské
SOŠ Euroškola Česká Lípa
Výpočetní technika a ekonomika
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 7 měsíců
Ná******* p.
SLM Manager (Service Level Management)
březen 2022 – duben 2025 3 roky a 2 měsíce
• komunikace/spolupráce s managementem Ministerstva vnitra ČR (IKT, SOKB) • odpovědnost za agendy konferenčních platforem mezi NAKIT a beneficienty (MV ČR, PČR, GŘ HZS) s porozuměním manažerským diskuzím: 1) z pohledu strategického (Strategické SLM, delimitace služeb z NHS apod.) 2) z pohledu technického (SLM tým k NHS, PS Procesy a služby, Shrnutí otevřených veřejných zakázek a RFI) 3) z legislativního pohledu na ceny (role tajemníka Cenového výboru NHS související se spoluprací s Business Controllingem podniku, spolupráce v rámci Řídicího výboru NHS za NAKIT) • spolupráce s ostatními členy Oddělení Service Delivery Management se zaměřením na sledování plnění či nedodržování smluvních podmínek a SLA vůči zákazníkům, reportingu a plnění za účelem fakturace a kreditace smluvního plnění • revize katalogových listů, spolupráce při tvorbě smluvních dodatků atp. • absolvent školení pro PowerFlow z úrovně designera (platforma pro digitalizaci a řízení procesů) • absolvent mezinárodního kurzu pro management v IT zakončeného certifikátem (ITIL 4 Foundation)
Om*******.o.
PR Manager
květen 2018 – srpen 2021 3 roky a 4 měsíce
• odpovědnost za publicitu klientů • tvorba komunikačního plánu/strategie pod dohledem Managing Directora • tvorba tiskových zpráv, autorských textů, advertoralů, inzerce a marketingových textů • komunikace s novináři (redakční i inzertní spolupráce, zajištění/zpracování rozhovorů, čtenářských soutěží atp.) • odpovědnost za přípravu obsahu klientského periodika • spolupráce při zajištění eventů pro média/novináře (tiskové konference, křty, press tripy) • monitoring médií, tvorba reportů • tvorba obsahu pro sociální sítě (text a vizuál – Canva, Gimp)
Ob*********nce
Vedoucí kanceláře/asistentka vedení strany
únor 2017 – prosinec 2017 11 měsíců
(předseda předsednictva Ing. Pavel Sehnal) • zodpovědnost za provoz a administrativu kanceláře • vyřizování telefonické a písemné komunikace (provoz, členové, veřejnost) • administrace a správa členské databáze, spolupráce s krajskými manažery • příprava podkladů pro účetní, zodpovědnost za plnění finančních závazků, sledování cash flow, správa pokladny • spolupráce na zajištění a organizaci sněmů a tiskových konferencí strany
SP*********ční
Asistentka/recepční
říjen 2016 – leden 2017 4 měsíce
(Vlastník holdingu Ing. Pavel Sehnal; smlouva na dceřinou společnost Capital Management Company, a.s.) • přijímání návštěv, zajištění zázemí pro zasedání vedení společnosti • evidence a distribuce pošty a fakturace • zajištění kancelářských potřeb a občerstvení
ID*********.s.
Asistentka generálního ředitele
říjen 2015 – červen 2016 9 měsíců
• plnění požadavků generálního ředitele, plánování a organizace jeho diáře • zajištění porad vedení v rámci holdingu a zápisy z porad • odpovědnost za administrativní agendu sekretariátu GŘ a sledování plnění úkolů jednotlivých útvarů společnosti, zabývajícími se inženýringem dopravních staveb
Ex*********tor
Administrativní pracovnice/vykonavatel exekutora
říjen 2013 – srpen 2015 1 rok a 11 měsíců
• pověření exekutorem k samostatnému vyřizování exekuční agendy (vydávání úředních písemností – součinnosti, blokace majetku, splátkové kalendáře) • spolupráce s veřejnou a státní správou (komunikace s Exekutorskou komorou, ministerstvy, policií, soudy, právními zástupci, notáři, insolvenčními správci) • administrace a spolupráce v rámci dražeb movitých a nemovitých věcí • správa pokladny (odpovědnost za výběr dlužných částek v neomezené výši)
VI*****.o.
Asistentka prodeje vinných produktů
říjen 2012 – duben 2013 7 měsíců
• zajištění degustací a účast na propagačních a společenských akcích • zodpovědnost za fakturaci a správu pokladny, vedení a evidenci skladu • spolupráce na tvorbě zákaznického newsletteru
KA*******.s.
Asistentka/recepční
březen 2010 – září 2010 7 měsíců
• zajištění provozu recepce reklamní agentury a zázemí pro jednání • evidence a vyřizování korespondence a telefonické komunikace • zajišťování služebních cest, kurýrů, kancelářských potřeb a občerstvení
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
ProCreate - digitální ilustrace (samouk)
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Cit pro detail a zároveň schopnost nadhledu
Kurzy
ITIL 4 Foundation (PeopleCert)
Management v IT (Certificate: GR[kontaktní údaj odstraněn]VV)
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2025
Exekutorská komora České republiky
Osvědčení vykonavatele exekutora
březen 2015
Akademie Iuris - Právo
Roční právnický kurz (Certifikát pracovníka právní kanceláře: 23512/04-20/418)
2007