D. K. , životopis 1097990
Představa o práci
Kde hledám práci
Frýdek-Místek + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Expedient Kurýr Logistik Pracovník back office Pracovník poštovního provozu Recepční v administrativě Skladník / manipulant Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední odborná škola Na Hrází Frýdek-Místek
Zahradník/aranžér
září 2012 – červen 2015Vyučení
Základní škola
bez zaměření
září 2004 – červen 2012Základní
Praxe 4 roky a 9 měsíců
Bl******* SE
Asistentka Administrativy
leden 2024 – červenec 2024 7 měsíců
Práce na PC v programu CRM, Tvoření tabulek, práce v Microsoft Word a Excel. Komunikace se zákazníky a pracovníky MAS a EKIS za účelem podání a ukončení dotaci NZÚ Light. Telefonická a emailová komunikace se zákazníky za ůčelem řešení realizací a reklamací.
Li*********.o.
Skladník/manipulant
prosinec 2022 – květen 2023 6 měsíců
Práce s kancelářskými a školními potřebami. Orientace ve skladu a vychystáváni objednávek pro zákazníky a zahraniční klienty. Balení a naskladňováni materiálu na sklad. Práce na PC a pracování s programem Helios. Udržování pořádku na pracovišti.
Ba*******r.o
Skladnik
srpen 2022 – říjen 2022 3 měsíce
Doplňování výrobních linek, práce se scannerem, řízení elektrického paleťáku a manipulace s materiálem. Udržování pořádku na pracovišti.
Tr*******r.o
Skladnik/ manipulant / barcode
leden 2016 – leden 2019 3 roky a 1 měsíc
Práce ve skladu, jako vychystávač materiálu na expedici k odběrateli. Fyzická inventura, naskladňování materiálu, práce s elektrickým paleťákem a dodržování pořádku na skladě, a poté práce ve skladu jako expediční pracovník na PC. Práce s dodávkovými papíry a chystání expedice, zpracovávání analýz a vedení počítačového systému, skladového materiálu na skladě a přijímání a zakládání dodávkových listu od dodavatelů do systému. Práce s Microsoft Office a dalšími programy. Předávání a zpracovávání dokumentu pro vedoucí skladu a další nadřízené. Vyřizováni objednávek a chystání materiálu pro odběratele, telefonní komunikace s odběratelem a řešení krizových situací s dodávkou materiálu. Osobní provádění inventury a fyzická kontrola materiálu na skladu.
Ex*******r.o
Kontrolor kvality
září 2015 – prosinec 2015 4 měsíce
Akustická, vizuální a finální kontrola sedadel do aut.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce