G. K. , životopis 1328882
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Písařka Recepční v administrativě Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Státní vysokoškolská studijní instituci “Prykarpatská národní univerzita jména Vasylja Stefanyka”
Marketing
září 2011 – červenec 2015Bakalářské
Praxe 3 roky a 1 měsíc
La*********.s.
Shift manager
duben 2021 – duben 2024 3 roky a 1 měsíc
- Příprava a kontrola objednávek - Zodpovědnost za správnou a včasnou přípravu a vydej produktu - Efektivní řešení konfliktů mezi členy týmu během směny - zajištění pozitivního pracovního prostředí - Kontrola surovin na provozovně - Vyplnění denního kontrolního seznamu pro hladký chod pobočky - Monitorace trvanlivosti produktů a dodržování pravidel skladování v souladu s hygienickými standardy - Inventura na denní báze
Jazyky
slovenštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinapokročilá
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)