Ludmila C. 24 let , životopis 1226697
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Barman/ka Číšník/servírka Dispečer Online Marketing Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace
Hotelnictví
září 2015 – červen 2017Vyučení
Praxe 7 let a 5 měsíců
So*******ace
Servírka/Barmanka
duben 2024 – dosud 8 měsíců
Obsluha hostů, debarass, objednávky, práce s pokladnou, hotovostí a platebním terminálem, komunikace s lidmi, roznos jídel, čepování piva, příprava pití, úklid na pracovišti, rezervace, telefonní objednávky, atd..
Be*******.o.
Servírka/Barmanka
září 2023 – březen 2024 7 měsíců
obsluha hostů, rezervace, debarass, úklid baru a restaurace, výnos jídel, komunikace s lidmi, telefonování, čepování piva, výroba limonád, příprava teplých nápojů, inventury, zodpovědnost za hotovost
St*******rie
Servírka/Barmanka
červen 2023 – září 2023 4 měsíce
obsluha hostů, výnos jídla, příprava limonád, teplých nápojů, čepování piva, úklid prostor, objednávání, kasírování, komunikace s lidmi, telefonické objednávky, rezervace, debarass
Pi*******tas
Vedoucí směny
listopad 2020 – květen 2023 2 roky a 7 měsíců
vedení týmu 5-7lidí, komunikace s kuchyní, manažerem restaurace a zákazníky, inventury, objednávání a kontrola zboží, telefonický a osobní kontakt s lidmi, zaučování brigádníků, rozpis směn, zodpovědnost za hotovost, zboží a provoz restaurace, debarass, usazování hostů, kasírování, obsluha, počítání tržby, výplata brigáníkům, hledání zaměstnanců, rozvrh práce, apod..
Co*********ro.
Provozní restaurace a penzionu
srpen 2018 – říjen 2020 2 roky a 3 měsíce
Komunikace se zákazníky, objednávky zboží do kuchyně i plac, sestavování poledního menu, vyřizování rezervací na penzion, do restaurace, na bowling, rezervace se speciálními požadavky nebo nad 20osob, každodenní report šéfové a ráno meeting s celou směnou, řekli jsme si co bylo špatně, co se naopak povedlo, prošli jsme recenze, stížnosti a pochvaly, pořádání veškerého školení pro personál, vzdělávací kurzy, komunikace s placem i s kuchyní, kalkulace jídla a v případně vlastního baru (svatba) se řešilo špuntovné
Co*****.o.
Číšník/servírka
červenec 2017 – červenec 2018 1 rok a 1 měsíc
obsluha hostů, inventury, práce na recepci, check-in a check-out, obsluha snídaní, příprava teplých nápojů a limonád , čepování piva, zodpovědnost za hotovost, roznos jídla a pití
Jazyky
italštinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe InDesignPokročilý
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaZkušený
FigmaZačátečník
Fusion 360Zkušený
InventorPokročilý
Solid EdgeZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Google search consolePokročilý
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Střih videaZačátečník
Tvorba animacíZačátečník
WordPress / CMSPokročilý
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
iOs, web.prohlížeče, aplikace, dat.schránka, portál občana, vyhledávání informací
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
organizace, stanovení priorit, smysl pro pořádek, detail a humor, řešení konfliktů, komunikace, kompromisy, rozdělení úloh, upřímnost, trpělivost,
Kurzy
Příprava Dallmayr kávy
Školení, čištění kávovaru a trysek, šlehání mléka, kolik (g) kávy a kolik (ml) vody, kolik (sek) téct voda, jak využít zbylé našlehané mléko, 27 možností servisu, jak kávu podávat
listopad 2021
Plzeňský prazdroj školení
Školení, péče o trubky, kohouty, těsnění, sítka, kde skladovat bečky, při jaké teplotě, jak správně načepovat jaký druh piva, jak správně umýt pivní sklo
červenec 2019
Prezentace vín Lechovické vinné sklepy
Školení, prezentace před hosty u stolu, otevírání láhve vína a prosecca, jaké víno podávat k jakému jídlu, co podávat k vínu, jak poznat špatný korek a víno, jak se v takové situaci před hostem zachovat, jaké informace při prezentaci hostovi říct a které jsou naopak zbytečné, skladování bíleho a červeného vína, při jaké teplotě, kdy je tubus zbytečný, bez příručníku nechodit prezentovat žádnou láhev
duben 2017