Foto: Lukáš S.
ID 1388304

Lukáš S. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Sukromne Gymnazium/studium s maturitou

Gymnázium

leden 2018 – leden 2020SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 4 měsíce

Av*****don

SENIOR VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY A KLIENTSKÉ ZKUŠENOSTI

leden 2020 – srpen 2024 4 roky a 8 měsíců

Vedl desetičlenný tým zákaznické podpory v Evropě a Indii a zajišťoval výjimečné poskytování služeb a vedení týmu. Vypracoval a zavedl klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a dohody o úrovni služeb (SLA) pro zapojení zainteresovaných stran a školil nové členy týmu zákaznické podpory. Podával zprávy přímo provoznímu řediteli (COO), poskytoval strategické informace a aktualizace o činnosti zákaznické podpory. Udržoval přímou každodenní komunikaci se zákazníky online maloobchodních prodejen a zavedenými dodavateli produktů prostřednictvím telefonu a e- mailu, čímž podporoval pevné vztahy od počátečního zapracování až po aktivaci prodeje a růst. Hrál ústřední roli při vytváření a průběžném vývoji plně automatizované platformy DropShipping tím, že aktivně spolupracoval s týmem pro vývoj produktů a účastnil se strategických zasedání, včetně zasedání s technickým ředitelem (CTO), s cílem zlepšit funkčnost platformy a uživatelský komfort. Denní používání nástroje pro manažerské výkaznictví Qlik, inventárního systému Linnworks, Hubspot CRM systému a back- endového přístupu k platformě pro účely správy a monitorování objednávek.

Ca***** UK

SENIOR VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU/ MANAŽER SKLADU

leden 2016 – prosinec 2019 4 roky

Řízení skladových operací a logistiky pro společnost Cantium Trading Ltd. (t/a TREADFRESH), britského e-commerce prodejce specializujícího se na lifestylovou a sportovní obuv značek Lacoste, Merrell, CAT a Crocs. Dohlížel na zpracování a odesílání objednávek na různých platformách včetně webových stránek, Amazonu a eBay. Udržoval každodenní komunikaci se zákazníky a dodavateli prostřednictvím e- mailu a telefonu, čímž zvyšoval standardy zákaznického servisu. Vytvářel a rozvíjel vztahy s přepravci a optimalizoval procesy doručování. Řešil stížnosti zákazníků, vracení zboží a vrácení peněz, čímž udržoval dobrou pověst společnosti. Sledoval a reagoval na zpětnou vazbu od zákazníků na různých platformách, včetně eBay, Amazon a webových stránek společnosti, aby udržel špičkovou úroveň výkonnosti účtu. Vedl pravidelné schůzky s account manažery celosvětově uznávaných značek, na kterých probíral nabídku produktů a strategie zákaznických služeb. Spravoval vytváření databáze produktů a využíval nástroje, jako jsou Linnworks, Magento a Excel, pro každodenní operace. V listopadu 2018 povýšen ze senior manažera na vedoucího oddělení zákaznické podpory.

Ro***** UK

Vedoucí / manažer restaurace

květen 2006 – leden 2016 9 let a 9 měsíců

Vedl tým 20 zaměstnanců Řídil tvorbu a inovaci jídelních a nápojových lístků, čímž zvyšoval spokojenost zákazníků a kulinářský zážitek. Plánoval týdenní rozvrh zaměstnanců s cílem optimalizovat efektivitu pracovní síly. Dohlížel na provoz, aby zajistil bezproblémový servis, dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů a vysoké kvality. Zajišťoval osobní obsluhu zákazníků, řídil a uspokojoval potřeby náročné klientely. Prováděl komplexní školení nových zaměstnanců a stanovoval měřítka výkonnosti a týmové spolupráce. Zodpovídal za správu obchodních prostor, včetně pečlivého dohledu nad stavem zásob a finančními příjmy. Pěstoval a udržoval pevné vztahy s dodavateli, zajišťoval výhodná partnerství a zkoumal nové obchodní příležitosti.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

CanvaPokročilý

Databázové systémy

MongoDBZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Affiliate marketingPokročilý

E-mail marketingPokročilý

Google AdsPokročilý

Google AnalyticsPokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Trávení času s rodinou v přírodě. Letní aktivity a zimní sporty.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45