Radomíra Č. 52 let , životopis 1375424
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Třebová + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Category Manager v obchodu Key Account Manager Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní ředitel/manažer Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ polygrafická
grafik - sazeč
září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou
Praxe 33 let a 3 měsíce
Ac*********.s.
Senior manažer nákupu
březen 2015 – dosud 9 let a 10 měsíců
Sjednávání obchodních podmínek u dodavatelů a tvorba smluv, příprava a tisk akčních letáků Accom, tvorba katalogu, návrhy na rozšiřování a inovaci sortimentu, návrhy na rozšiřování privátních značek, vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání o nákupních cenách a obchodních podmínek s cílem maximálního snížení cen, optimalizace nákupu, fyzické audity u dodavatelů, účast na veletrhu a výstavách
Mi*****.s.
nákup, propagace, marketing
říjen 2007 – únor 2015 7 let a 5 měsíců
Vedení veškeré marketingové agendy, tvorba marketingových plánů, jednání s klienty, vedení a výběr dodavatelů, jednání a výběr subkontraktů, cenové kalkulace, patenty na ochranné známky, tvorba obalových designů, evidence a tvorba EAN kódů, koordinace svozů, zajištění plynulého zásobování, správa a aktualizace firemního webu
Pě*******.o.
marketing, nákup
únor 2004 – říjen 2007 3 roky a 9 měsíců
Vedení veškeré marketingové agendy, jednání s klienty, vedení a výběr dodavatelů, nákup, tvorba obalových designů, jednání a výběr subkontraktů, cenové kalkulace
Of*****.o.
Fakturant/ka
červenec 1997 – únor 2004 6 let a 8 měsíců
Fakturace, účtování, vedení pokladny, hrazení faktur elektronickým bankovnictvím, vedení skladového hospodářství, komunikace s autory, příprava a organizace autogramiád, příprava a návrhy propagačních materiálů
Vý*********ost
Fakturantka, asistentka
únor 1996 – květen 1997 1 rok a 4 měsíce
Fakturace, účtování, komunikace s dodavateli a odběrateli, došlá pošta, práce s financemi, administrativní činnosti
Ús*********žba
účetní, dispečerka
květen 1995 – leden 1996 9 měsíců
Účtování, fakturace, příprava podkladů pro mzdy, koordinace práce a uzavírání docházky podřízených
Vý*******ice
Administrativní pracovník
září 1991 – květen 1995 3 roky a 9 měsíců
Fakturace, koordinace a evidence času třech nadřízených, práce s financemi, administrativní činnosti, vyřizování telefonátů, pošta (4 roky RD dovolená)
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)