Není foto: Radomíra  Č.
ID 1375424

Radomíra Č. 52 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SŠ polygrafická

grafik - sazeč

září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou

Praxe 33 let a 2 měsíce

Ac*********.s.

Senior manažer nákupu

březen 2015 – dosud 9 let a 9 měsíců

Sjednávání obchodních podmínek u dodavatelů a tvorba smluv, příprava a tisk akčních letáků Accom, tvorba katalogu, návrhy na rozšiřování a inovaci sortimentu, návrhy na rozšiřování privátních značek, vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání o nákupních cenách a obchodních podmínek s cílem maximálního snížení cen, optimalizace nákupu, fyzické audity u dodavatelů, účast na veletrhu a výstavách

Mi*****.s.

nákup, propagace, marketing

říjen 2007 – únor 2015 7 let a 5 měsíců

Vedení veškeré marketingové agendy, tvorba marketingových plánů, jednání s klienty, vedení a výběr dodavatelů, jednání a výběr subkontraktů, cenové kalkulace, patenty na ochranné známky, tvorba obalových designů, evidence a tvorba EAN kódů, koordinace svozů, zajištění plynulého zásobování, správa a aktualizace firemního webu

*******.o.

marketing, nákup

únor 2004 – říjen 2007 3 roky a 9 měsíců

Vedení veškeré marketingové agendy, jednání s klienty, vedení a výběr dodavatelů, nákup, tvorba obalových designů, jednání a výběr subkontraktů, cenové kalkulace

Of*****.o.

Fakturant/ka

červenec 1997 – únor 2004 6 let a 8 měsíců

Fakturace, účtování, vedení pokladny, hrazení faktur elektronickým bankovnictvím, vedení skladového hospodářství, komunikace s autory, příprava a organizace autogramiád, příprava a návrhy propagačních materiálů

*********ost

Fakturantka, asistentka

únor 1996 – květen 1997 1 rok a 4 měsíce

Fakturace, účtování, komunikace s dodavateli a odběrateli, došlá pošta, práce s financemi, administrativní činnosti

Ús*********žba

účetní, dispečerka

květen 1995 – leden 1996 9 měsíců

Účtování, fakturace, příprava podkladů pro mzdy, koordinace práce a uzavírání docházky podřízených

*******ice

Administrativní pracovník

září 1991 – květen 1995 3 roky a 9 měsíců

Fakturace, koordinace a evidence času třech nadřízených, práce s financemi, administrativní činnosti, vyřizování telefonátů, pošta (4 roky RD dovolená)

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopZačátečník

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingZačátečník

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Příroda, hudba, sport, čtení knih, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45